øresunds 10 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2016 har i haft nogen problemer med at oprette abonnement hos comhem når i er bosiddende i malmö og arbejder i dk. de bliver ved med at skrive at jeg ikke kommer igennem kredit vurderingen. har aldrig haft problemer med andre selskaber og her hvor jeg lige er flyttet ind er det kun muligt at oprette bredbånd fra comhem. har pt mobilt bredbånd fra 3 med 100gb men de bliver jo hurtigt brugt når man streamer danske kanaler.! har kigget lidt på net1 men tror ikke helt at deres hastigheder er så gode, men de tilbyder ubegrænset 4g og som jeg kan se det har jeg ikke andet udvej. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2016 12 hours ago, øresunds said: har i haft nogen problemer med at oprette abonnement hos comhem når i er bosiddende i malmö og arbejder i dk. de bliver ved med at skrive at jeg ikke kommer igennem kredit vurderingen. har aldrig haft problemer med andre selskaber og her hvor jeg lige er flyttet ind er det kun muligt at oprette bredbånd fra comhem. har pt mobilt bredbånd fra 3 med 100gb men de bliver jo hurtigt brugt når man streamer danske kanaler.! har kigget lidt på net1 men tror ikke helt at deres hastigheder er så gode, men de tilbyder ubegrænset 4g og som jeg kan se det har jeg ikke andet udvej. :( Ja. Jeg bestilte et abonnement der for år tilbage til et latterligt småt beløb om måneden. Jeg hørte intet fra dem, og da jeg rykkede for abonnement, skrev de, at de "vurderede at jeg ikke ville kunne betale det månedlige abonnement" eller en formulering tæt på det. Hvad tror I jeg svarer pistolsælgerne i Emporia? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2016 Sjovt, jeg kunne fint blive oprettet hos dem og var kunde i mange år da vi boede inde i Malmö. Og det selvom jeg arbejdede i DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2016 Vi prøvede det samme med Comviq da vi forsøgte at købe en telefon på afbetaling... Så vi købte den kontant og fik abonnementet ved Hallon. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites