Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet October 28, 2015 Hejsa,Har I noget erfaring med om den svenske bank gerne vil udbetale fortjenesten når der er underskrevet et salgs dokument?Jeg vil flytte til Danmark og skal bruge penge til udbetaling på den nye lejlighed. Den danske bank vil gerne have at jeg lægger en sum penge på bordet før de giver mig lånet, penge som jeg har i mursten i Sverige.For mig vil det virke logisk, hvis banken gerne vil udbetale den eller en del af fortjenesten jeg kommer til at have, når de har modtaget en underskrevet salgskontrakt.Ved nogen om dette er muligt?Det er Swedbank i Sverige. Pft.Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2015 (rettet) De fleste svenske banker tilbyder handpenningsfinansiering, men tror dog kun det gælder hvis de også får det nye boliglån. Men Swedbank tilbyder da også finans af lejligheder i DK, så måske du skulle lægge lånet hos dem? Men nej, den svenske bank udbetaler ikke fortjenesten til dig. Hvorfor skulle den dog det, det er jo et fiktivt beløb som først er reelt den dag lejligheden betales af køber. Og i antagelse af at køber ikke er banken er det jo en dårlig forretning for dem at gøre det... Redigeret October 28, 2015 af sup3rior Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2015 Tror at jeg ringer til Swedbank i Danmark.Kan se at de har en del pendler pakker, så de må også have en løsning på dette. Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites