Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2021 *tjekkede lige* ...jow - der er sgu' stadig liv i sunddebat-serveren 😁 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2021 Ja, vi er nogle som checker ind reglmæssigt 🙃 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2021 Denne tråd virker ikke. Jeg kan ikke gå tilbage i tråden. Det er heller ikke muligt at se hvornår Gio postede sit svar, dvs. det kan være et ældre svar som på grund af kuk i systemet har mistet tidspunktet for besvarelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2021 Der er kuk i min profil. Når jeg prøver at rette i profilen er der ikke noget at rette i, selvom der fremgår flere informationer af selve profilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2021 5 hours ago, Paul said: Der er kuk i min profil. Når jeg prøver at rette i profilen er der ikke noget at rette i, selvom der fremgår flere informationer af selve profilen. Træerne vokser ikke ind i Himmelen, tilsyneladende. 5 hours ago, Paul said: Denne tråd virker ikke. Jeg kan ikke gå tilbage i tråden. Det er heller ikke muligt at se hvornår Gio postede sit svar, dvs. det kan være et ældre svar som på grund af kuk i systemet har mistet tidspunktet for besvarelse. Jeg kan heller ikke bladre i mellem tråde med flere sider - men skal indsætte link manuelt. Eksempel: http://www.sunddebat.com/topic/39631-trække-brugere-tilbage-til-sunddebat/ & https://www.sunddebat.com/topic/39631-trække-brugere-tilbage-til-sunddebat/page/2/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2021 5 timer siden, Gio skrev: Træerne vokser ikke ind i Himmelen, tilsyneladende. Måske jeg skal vente til en anden dag, hvor Himmelen hænger lavere? 🌞 (ingen mangel på emojis foreløbig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2021 Bøh! 1 Gio reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2021 Ikke meget, der tyder på at vi får forummet op i fuld funktion igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2021 Jeg syntes jo det er fantastisk der findes tidslommer som denne - indlæg tilbage fra 2004 hvor jeg og ex'en flyttede til Billinge... Dog lidt skræmmende at indse at om 3 år har jeg boet i Sverige i 20 år 🙂 og s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2021 Her har i mig tibage 🙂 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2022 Det årlige Sunddebat-PING! 😁 Håber i alle har det godt der ovre - og ikke sidder og kigger FOR meget på el-måleren, med hånden på vandflasker og uldne tæpper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2022 Kan ikke se, hvornår du har pinget, men ping back from over here. Vi har fået brochuren: 'Klar dig selv i en uge uden os' fra det offentlige. Man skal have mad, vand, energi og varme til 7 dage uden offentlig service. Og med alle de 'besynderlige' nedbrud vi ser, så er det ikke svært at afprøve. Tydeligt at infrastruktursikkerheden bliver 'testet' af naboer (med droner). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2022 47 minutes ago, larsk said: Kan ikke se, hvornår du har pinget, men ping back from over here. Vi har fået brochuren: 'Klar dig selv i en uge uden os' fra det offentlige. Man skal have mad, vand, energi og varme til 7 dage uden offentlig service. Og med alle de 'besynderlige' nedbrud vi ser, så er det ikke svært at afprøve. Tydeligt at infrastruktursikkerheden bliver 'testet' af naboer (med droner). Det ér underlige tider vi lever i - på alle sider. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2022 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2022 2 hours ago, larsk said: Tænker "noget" stadig ikke virker heeelt som det bør 😁 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2023 På 26.12.2022 at 09:53 , Gio skrev: Det årlige Sunddebat-PING! 😁 Håber i alle har det godt der ovre - og ikke sidder og kigger FOR meget på el-måleren, med hånden på vandflasker og uldne tæpper. Det er alt for sjældent jeg kommer forbi her... Men det går godt, fjernvarme og bostädsrätt - det er ikke så godt med renterne men ellers egentlig ikke den store nød... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2023 On 3/10/2023 at 8:19 PM, larscph said: Det er alt for sjældent jeg kommer forbi her... Men det går godt, fjernvarme og bostädsrätt - det er ikke så godt med renterne men ellers egentlig ikke den store nød... 🙂 Futter da lige forbi nu og da, for at se om stedet stadig eksisterer 😁 Det var jo ligesom et sted jeg spenderede en DEL tid på, for år tilbage. Det slog mig også lige, at når vi runder maj måned i år, så er det 20 år siden jeg rykkede fra Hersegade i Roskilde, til Lantmannagatan i Malmö. Tiden flyver for sindssygt! 1 larsk reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2023 kom lige forbi, skulle checke nogle skatte regler (som så var ændret for ca 10år+ siden) Så blev da lidt klogere ja snart 20 år siden man kom til Sverige (for anden gang) :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites