Moore Michel 10 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2013 Hejsa Jeg har en bil som vi købte i tyskland for nogen måned siden og som har holdt i garagen og ventet på at vi flytter til sverige. Det skal vi til om snart (august). Jeg har søgt og jeg har læst proceduren hvis man havde en dansk indregistreret bil med danske nummerplader. Men jeg er i tvivl om proceduren når vi har en tysk bil uden plader og som ikke har haft plader i et stykke tid efterhånden Nogen der har prøvet det og vil skrive lidt om det :) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2013 Det står alt sammen på: www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordonsimport-och-ursprungskontroll Ellers ka du læse om det her: www.autopower.se/Guider/Importguiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Moore Michel 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2013 Det står alt sammen på: www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordonsimport-och-ursprungskontroll Ellers ka du læse om det her: www.autopower.se/Guider/Importguiden Jeg har prøvet at kigge lidt på dine links, men kan ikke umiddelbart finde noget om hvad det koster. Ved du noget om det? Ellers ville det også være rart at hører fra nogen der har erfaringer med dette, og kan fortælle om hvordan de har gjort osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2013 Der står nogle erfaringer i denne tråd: www.sunddebat.com/showthread.php/23471-Tyske-importplader-i-Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites