ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet April 6, 2013 http://retardo.dk/videos.php?id=5080 Ja en svensk indreg. m3. Videon er lidt gammel! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2013 Tror du at nogen ville indrömme det, hvis det var? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2013 "Frakørslen ved tårnby og ned af de små gader der" Doh? Han har da taget den med 300 km/t gennem tunnelen og hjem! :) ps. Jeg troede at du altid kørte audi Rikke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2013 Nej jeg brugte BMW'en som flugtbil...havde 3 asylansøgere i bilen og de sad med 12 poser coke oppe i tarmen alle 3. Så havde lidt travlt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2013 Rikke: Hvad med de 4 andre, som du skulle "modtage" ved danmarks grænse:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2013 Nej jeg brugte BMW'en som flugtbil...havde 3 asylansøgere i bilen og de sad med 12 poser coke oppe i tarmen alle 3. Så havde lidt travlt... Amatør! - der kunne have været en mere på bagsædet og 2 mere omme i bagagerummet! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2013 Ved det godt B, men jeg stoler sgutte meget på de BMW'er dér.... Havde det været en Land Rover derimod.....! Amatør! - der kunne have været en mere på bagsædet og 2 mere omme i bagagerummet! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2013 Ha, fed jagt. Hvad faen er det for et sprog politiet bruger om sine medborger?? Kalder en bilist for psykopat, fordi denne kører til siden i nødsporet. Der er vist flere betjente der er psykopater end alm. borgere. De håbede nok de kunne få lidt mere spænding ud af den tur. Snydt igen :) Syntes dog ikke det er i orden at smutte fra en ulykke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites