Jump to content
ronny85

bil sælges HJÆLP

Recommended Posts

Hvad mener du med pbøder' date=' når bilen ikke er på de rigtige nrplader? Tror ikke pvagterne slår stelnr op på bilen![/quote'] Næ, men skulle de finde på at lave et tjek (hvilket de kan finde på i samarbejde med forsikringsselskaberne) finder de jo ud af hvem bilen tilhører... Men p-bøden ville nu også være min mindste frygt, jeg tænker mere på hvis tossen pløjer en eller anden stakkel ned som så anlægger sag om erstatning... Ved invadilitet kan de være i millionklassen som bilens ejer skal betale...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Næ' date=' men skulle de finde på at lave et tjek (hvilket de kan finde på i samarbejde med forsikringsselskaberne) finder de jo ud af hvem bilen tilhører... Men p-bøden ville nu også være min mindste frygt, jeg tænker mere på hvis tossen pløjer en eller anden stakkel ned som så anlægger sag om erstatning... Ved invadilitet kan de være i millionklassen som bilens ejer skal betale...[/quote'] Så er det godt jeg kan fremvise slutseddel osv osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er det godt jeg kan fremvise slutseddel osv osv.
Bilen er stadig registreret i dit navn. Din "ven" kan ikke jo ikke forsikre noget han ikke ejer - og det lyder også som om han er klaphamrende ligeglad, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er det godt jeg kan fremvise slutseddel osv osv.
Ændrer ikke noget hvis tossen pløjer nogen ned... Det er ejer der er ansvarlig for den slags ting...
Tänk på att den gamla ägaren har ansvar för fordonet tills vi har registrerat byte av ägare. Om ni skickar in felaktiga uppgifter till oss kan vi inte registrera byte av ägare. Då är det den första ägaren som fortfarande har ansvar för fordonet. Du har ett stort ansvar när ni byter ägare på fordonet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes bestemt der er substans i den for andre, skulle de være på nippet til at kaste sig ud i noget lignende. Det er sjældent vi sletter tråde herinde. @ Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er sagen klaret, men rent principielt: hvad sker der, hvis man nu sælger sin bil som "reservedelsbil" i udlandet? Jeg kan ikke forestille mig, at den først skal indregistreres i udlandet. At vedkommende, som køber bilen alligevel bruger den til at køre i, kan vel ikke være ens problem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Synes bestemt der er substans i den for andre, skulle de være på nippet til at kaste sig ud i noget lignende. Det er sjældent vi sletter tråde herinde.
Til gengæld har ronny85 åbenbart valgt at redigere alle sine indlæg til et 1-tal, men så er det jo heldigt nok, at de fleste af hans indlæg er citeret af andre. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til gengæld har ronny85 åbenbart valgt at redigere alle sine indlæg til et 1-tal' date=' men så er det jo heldigt nok, at de fleste af hans indlæg er citeret af andre. :D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...