øresunds 10 Anmeld indhold Skrevet October 9, 2012 Sagen er den at jeg har avställt min bil. Min kammerat har så tilbudt mig at låne hans eks kones bil igennem vinteren da den bare står der. Men der er bare det med det at hans eks er nu flyttet tilbage til danmark og bilen stadig står i hendes navn. Så jeg er lidt bange for at den går under som en "skal registreres på dk plader" bil af told og skat. Hva siger i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2012 Sagen er den at jeg har avställt min bil. Min kammerat har så tilbudt mig at låne hans eks kones bil igennem vinteren da den bare står der. Men der er bare det med det at hans eks er nu flyttet tilbage til danmark og bilen stadig står i hendes navn. Så jeg er lidt bange for at den går under som en "skal registreres på dk plader" bil af told og skat. Hva siger i? Der er intet problem, hvis du br i sverige. Vh Johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2012 Så længe bilen er forsikret og indregistreret, og du bor i Sverige - så er der intet problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2012 Ok perfekt tak for svarene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites