Jump to content
plup

Findes der noget lignende Årstiderne i Malmø, der leverer måltidskasser?

Recommended Posts

Tak, men Morot & Annat har ikke måltidskasser. Jeg går ud fra at du tænker på frugt- og grøntsagskasserne, men det ser det nu heller ikke ud til, at de har mere. Måltidskasserner kommer med alt, der skal bruges til at lave måltidet (kød/fisk/kylling, grøntsager, krydderier osv).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak, men Morot & Annat har ikke måltidskasser. Jeg går ud fra at du tænker på frugt- og grøntsagskasserne, men det ser det nu heller ikke ud til, at de har mere. Måltidskasserner kommer med alt, der skal bruges til at lave måltidet (kød/fisk/kylling, grøntsager, krydderier osv).
Edit: De egner sig i øvrigt godt til underskudsramte børnefamilier ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige opdatere her. Vi er begyndt at få måltidskassen fra Linas Matkasse og har fået den to gange nu og er ret godt tilfreds. Vi har fået kassen to gange nu (den kommer desværre kun hveranden uge). Egentlig er det nogle ret almindelige retter og nogle gange retter, som man fik som barn eller hos sine bedsteforældre, men de er piftet lidt op og med flere grøntsager og hver gang bliver vi positivt overraskede. Vi har besluttet at blive ved med denne frem til jul og så kan det være, at vi prøver noget fra nogen af konkurrenterne :D Men altså so far er det :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites