Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet August 13, 2012 Hvor jeg træt af pågatoget der bliver aflyst mellem Hyllige og Ystad her om aften .... Skånetrafik min bare r.. : ( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2012 I aftes var der såmænd også en lokofører på et Pågatåg, som bare drønede igennem Hjärup station og helt glemte, at han skulle have gjort holdt på stationen kl. 23.25 ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2012 Sjovt nok har jeg prøvet det en del gange, og hvor de har stoppet på hyllige , men tager ikke passager med : ( selvom det er 5-10 min efter de skulle have været der : / Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2012 Ahhh man , pågatogene køre virklig skidt idag : ( skulle have været hjemme forlænge siden wtf sker der ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2012 Der var strømløst på en strækning oppe omkring Billeberga, som skabte en del forsinkelser for Pågatogene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2012 Nå ja, og i dag er der mangel på personale: Tid: 2012-08-28 07:57–09:39 Inställd avgång på grund av personalbrist: Ystads station - Malmö Hyllie kl 8:02. Vi hänvisar till nästa avgång. Tåget går enligt tidtabell från Malmö Hyllie mot Höörs station. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2012 Hvad sker nu med pågatoget mellem hyllige og ystad efter kl 0000 ? Har lige opdaget at de køre ikke mere : ( heller ikke busser ? Fedt at finde ud af når man først har fri kl 0000 : / ingen info på skånetraffiken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 I går aftes var der en ulykke på strækningen, som betød indstillede og forsinkede tog ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Øhh nå plejer de så ikke infomere ? Sådan som jeg ser på skånetrafikken feks mellem kbh og ystad ser det meget sort ud fremover hvis man skal senere hjem fra kbh end 2332 ! Det er absolut en meget ringere kvalitet af de offentlige transport midler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Øhh nå plejer de så ikke infomere ? Sådan som jeg ser på skånetrafikken feks mellem kbh og ystad ser det meget sort ud fremover hvis man skal senere hjem fra kbh end 2332 ! Det er absolut en meget ringere kvalitet af de offentlige transport midler Det har været annonceret i flere måneder at der kom ændringer (foringelser) i trafikken her til efteråret, bla. på Malmö-Ystad-Simirishamn banen. Skånetrafiken skal spare penge og derfor er de sene tog mod Ystad en saga blot. Det var de afgange der var færrest passagerer på og derfor gav det mening at skære der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Færre tog fra 9. december: http://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=33418&epslanguage=SV Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Hmm sorry det er nyt for mig, læste godtnok forleden dag vedr busserne i lokal avisen,ellers har jeg ikke læst eller hørt noget : / Men tak i have for info. Men så må jeg hoppe over i bilen igen,for der findes jo ikke nogen muligheder for at man kan veksle mellem bil og togkort uden det koster kassen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Færre tog fra 9. december: http://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=33418&epslanguage=SV Ja ok December. : / Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2012 Det har været annonceret i flere måneder at der kom ændringer (foringelser) i trafikken her til efteråret' date=' bla. på Malmö-Ystad-Simirishamn banen. Skånetrafiken skal spare penge og derfor er de sene tog mod Ystad en saga blot. Det var de afgange der var færrest passagerer på og derfor gav det mening at skære der.[/quote'] Man kan da ikke afskære hele sydskåne fra omverden efter kl 0030 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites