Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet May 20, 2012 2 Ansøgninger er nu sendt ud, nu håber jeg kun på svar fra de andre 35 der er sendt. er ikke fastlåst mht. ønsker og arbejdstider så skriv bare hvis i høre om noget. hvorfor søger jeg noget andet, jeg kan ikke se mig selv på den lange bane i nuværende kontekst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2012 har du prøvet at søge ud i lufthavnen? Jeg er lige startet i Novia og de skal efter sigende bruge 40 mand mere, men om de tager nye folk eller "gamle" fra andre firmaer, ved jeg ikke noget om. Men det kan jo aldrig skade at søge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2012 Hej Carsten Så har jeg sendt min ansøgning :) er der gevinst får du sgu en plankebøf og en pilsner på bykrogen Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2012 40 mand? Nitte... ifølge deres hjemmeside så er status: "Novia har i øjeblikket ingen ledige stillinger." Med mindre det selvfølge er en webmaster de mangler, der kan opdatere deres sider :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2012 40 mand? Nitte... ifølge deres hjemmeside så er status: "Novia har i øjeblikket ingen ledige stillinger." Med mindre det selvfølge er en webmaster de mangler, der kan opdatere deres sider :) :D TS: Du kan eventuelt også finde noget info her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2012 40 mand? Nitte... ifølge deres hjemmeside så er status: "Novia har i øjeblikket ingen ledige stillinger." Med mindre det selvfølge er en webmaster de mangler, der kan opdatere deres sider :) Jeg kan kun sige hvad jeg har hørt derude, fra Novia selv. Men samtidig har jeg også hørt at SAS skal af med omkring 60 mand, så det kan jo være at de tager nogle af dem, da de allerede har uddannelse og havnekort :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites