Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2012 Jeg skal med morgenflyveren til Aalborg. Er det muligt jeg kan få et lift? Og Vicki, kører gerne med dig selvom det er kl lort.... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2012 Mind mig ikke om den morgen flyver til ålborg... det er forbudt. minder mig bare om min tid i børglum kloster i 3 månder med fly hver mandag morgen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2012 Og Vicki' date=' kører gerne med dig selvom det er kl lort.... :D[/quote'] Ha, ha, ha..... Det er jeg slet ikke i tvivl om ;) Jeg vender lige tilbage, når jeg ved hvordan ugen ser ud - hvad tid skal du være i lufthavnen? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2012 Jeg tror da umiddelbart godt at jeg kan tage dig med. Hvad tid skal du være i lufthavnen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2012 Tak :) Omkring 06.30 i terminal 1. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2012 Det passer fint så kan jeg møde kl 7 i Birkerød. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2012 Smid mig lige en PM herinde med tlfnr så ringer jeg lige og så kan vi aftale nærmere :) Tak igen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites