boston 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2012 Jeg bestilte for ca. 2 uger siden et startpakke + 300 amigos taletidskort. Jeg fik brevet efter 2-3 dage, ganske hurtigt. Men efter at have åbnet brevet begyndte jeg at lede efter taletidskortet, men den var der ikke. Pengene var heller ikke lagt ind på simkortet. Desuden fik jeg heller ikke noget bekræftelses e-mail der jeg bestilte startpakken. Jeg sender en e-mail til comviq og får svar om at jeg skal ringe på et nummer. Jeg ringer til nummeret, hvor en kundeservice medarbejder holder mig parkeret en del gange og efter 16 min finder hun ud af at jeg skal ringe på et andet nummer. Jeg ringer så til det nummer og bliver bildt ind i at taletidskortet vil komme enten i morgen eller overmorgen. Men det gør den ikke. Ugen efter ringer jeg ingen til Comviq, kundeservice medarbejderen spørger sin chef mens jeg holdes parkeret i telefonen og vender så tilbage til mig med at de vil spørge Tele2. Men comviq ringer aldrig tilbage. Jeg har sender så en e-mail til både Comviq og Tele2, men intet svar. Jeg forstår slet ikke hvordan sådan noget kan ske. Alle kan lave fejl, men hvorfor er de ikke hjælpsomme? Det er flovt hvis jeg skal bede min bank om at trække penge tilbage fra et så stort virksomhed i Sverige, det er trods alt ikke fusker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites