PJKB 10 Anmeld indhold Skrevet January 19, 2012 Jeg har rimelig erfaring med import fra Tyskland, men grundet finanskrisen har jeg konstateret at der "som udgangspunkt" er rigtig meget at spare ved køb i Spanien og Automotorsport havde også en artikel om det i efteråret. Er der nogen som kan komme med fordele og ulemper som man ikke lige tænker over? Jeg tænker mest på 1-5 år gamle biler som BMW, Porsche, MB til mellem 4-700.000sek..... Jeg er klar over gensalgsværdien i Sverige er ringere, men jeg overvejer en Porsche 997 cab, M3 eller lign. med nogle få år på bagen jeg skal have i RIGTIG lang tid:) Desuden er jeg på Blocket faldet over nogen som sælger rigtige billige luksusbiler fra UK (LHD) som siger UK pga pundet er billigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Jeg har rimelig erfaring med import fra Tyskland' date=' men grundet finanskrisen har jeg konstateret at der "som udgangspunkt" er rigtig meget at spare ved køb i Spanien og Automotorsport havde også en artikel om det i efteråret.[/quote'] Og i år skal de en tur til Italien. Stay turned. Kommer snart mere info, måske dette kan hjælpe? http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20120119/alriks-importresa-pengarna-ar-insatta-men-jag-har-inte-sett-bilen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Jeg har hentet nogle biler i Italien, og generelt ka sige, at de har en noget anden holdning til, hvorledes man definerer: "En bil uden ridser og buler" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites