jolin 15 Anmeld indhold Skrevet October 3, 2011 Hej Jeg spekulerede på om nogen vidste hvorvidt Microsoft Licenser er lande-specifikke. Jeg har en Windows 7 Pro men det er et engelsk medie. Ville det være muligt at benytte samme produktnøgle med et dansk medie i stedet? Altså vil Windows gå igennem validering? Jeg har søgt lidt rundt på nettet men finder ikke noget entydigt svar. Jeg er klar over, at det via krumspring er muligt, at installere en anden sprogpakke på en ikke-ultimate version af Windows 7 men dette er jeg ikke interesseret i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 De er ikke landespecifikke. Installer du bare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 Super! Nu skal jeg så bare have fundet et dansk medie, eller et image af dette. Enten 32 bit eller 64 bit (Jeg har begge på engelsk). Nogen der ligger inde med et medie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 Du skal lige huske at der er tre forskellige typer licenser: volume, OEM og retail. Så du skal have styr på om det er en engelsk OEM licens du har eller hvad det er. Og hvis det er, så kan du begynde at søge efter en dansk OEM skive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2011 Hvilken licens der er tale om, drejer sig udelukkende om en XML fil eller noget, der skal rettes til, så kan man bruge sin OEM nøgle på en retail skive. Jeg kan ikke lige huske hvad og hvor, men Google kan finde mange ting. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites