Jump to content
jacobe

Telias "Øresunds-abonnement" - noget værd?

Recommended Posts

Jeg troede faktisk jeg skrev til kundeservice når jeg skrev fra "min side" på deres hjemeside' date=' men jeg kan godt se at han underskriver sig med webshop så jeg prøver at ringe (hader bare at hænge i kø)[/quote'] Du skal bare ringe på de rigtige tidspunkter: http://resources.3.dk/ContentBokse/Kundeservice/kontakt/?TB_iframe=true&KeepAlive=true&width=651&height=300&class=deakningskarta&closeText=Luk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu skulle der være "lille risiko for ventetid" iht til dit link men jeg har lige ringet og der er 15 minutter. DET GIDER JEG IKKE!! Så er det man skal gå og huske på at man skal ringe.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu skulle der være "lille risiko for ventetid" iht til dit link men jeg har lige ringet og der er 15 minutter. DET GIDER JEG IKKE!! Så er det man skal gå og huske på at man skal ringe.....
Jeg gik ind via "minside" og bad om at de ringede mig op. OK der gik et par dage - men så fik jeg det abb også. Jeg valgte så gratis til fastnet i stedet for 0på3 - det passer mig bedre lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ingen grund til ikke at ringe hehe.. "Loyale kunder bliver taget ved næsen" http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-37982306.html ]
Det er ikke altid helt rigtig, jeg blev ringet op af 3 og fik sat mit abonnement ned til 149 kr./md. fra 399 kr/md, det eneste de ændret var at jeg nu kun har 5 GB/md istedet for 10 GB/md (har brugt 5,2 GB på et helt år) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites