larsk 14 Anmeld indhold Skrevet February 25, 2011 Min visning har nu, på egen hånd, valgt at køre menuerne på engelsk og kanpper på svensk 'Nyeste' er blevet til 'What's new' og 'Vælg ikon' er blevet til 'Du kan välja en ikon till ditt meddelande från följande lista' Er der nogen der opdaterer sitet eller er min browser bare blevet multinational Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Det må være din browser - intet her svensk eller engelsk ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Min visning har nu, på egen hånd, valgt at køre menuerne på engelsk og kanpper på svensk 'Nyeste' er blevet til 'What's new' og 'Vælg ikon' er blevet til 'Du kan välja en ikon till ditt meddelande från följande lista' Er der nogen der opdaterer sitet eller er min browser bare blevet multinational Tror din browser har fået cookieforstoppelse :) Prøv at rense din browser-cache - og evt. også rydde op i dine småkager. Jeg er ikke bekendt med at Steen arbejder på noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2011 Okay, slettede kager og midlertidigt gemt snask, men først i 3 forsøg blev den entydig (og dansk) Strange, for i samme browser session havde jeg 2 svenske sites åbne også baseret på vBulletin, og de ændrede ikke sprog eller opførsel. Kun debatten, der blev svensk med engelske menuer. Men tak for forslaget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites