dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet December 21, 2010 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 -20,4 i Skurup tidligere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 -18.5 da jeg hentede min søn hos en kammerat ved 19 tiden i Västre Ingelstad. Damn damn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 - 23 here & now i Flyinge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 -14 her til morgen på min altan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Jeg fornemmede godt at var koldt i går da mit skæg frøs til, men troede ikke det var så koldt .... hmmm kan måske have noget at gøre med den porsesnaps jeg havde indenbords :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Her i Rydsgård Her var -24,8 det sidste jeg så inden jeg gik i seng. Det er helt sygt:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Her til morgen -20 grader... I går aftes ved ICA Toftanäs -18,5... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Vi havde -22 i nat omkring kl 2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Det er sjovt med alt det sne... Fyren her brugte vel nok 30-40 minutter i formiddags på at sirligt skubbe alt sneen af sin bil... Med en lille kost og fejebakke... Sad lidt ind i bilen... Så ud igen... Uden at der skete meget... Han kiggede så fortabt på snedriverne og gik så. Tænkte at han nok havde opgivet projektet. Men så her efter frokost kom han tilbage med konen de flytter lidt mere sne - og se bare - man stiller så 1 stk. kone foran bilen... SÅ gir han den gas og slipper endelig fri.... Så er det bare et spørgsmål om han ærgrer sig over at hun når at springe til side ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Springe og springe.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Det lugter af sommerdæk på den bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 I morges ved 8-tiden her i Gårdstånga. Den var nede på minus 26 på et tidspunkt - men der var telefonen ikke fremme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Springe og springe.... Ja ja... Måske ikke kraftspring... :) Dog stadig humor at han henter konen så hun kan grave bilen fri... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Det er jo ikke humor..... det er dårlig opdragelse! Ja ja... Måske ikke kraftspring... :) Dog stadig humor at han henter konen så hun kan grave bilen fri... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Vi har ikke set rigtig vinter - endnu Man skal jo ikke klage bare fordi det fryser ... Se lige vedhæftede billede - her kan man tale om vinter Og nej - det er ikke min egen bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Man skal jo ikke klage bare fordi det fryser ... Se lige vedhæftede billede - her kan man tale om vinter Og nej - det er ikke min egen bil Bare for nysgerrighedens skyld - hvor fra/hvornår? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Bare for nysgerrighedens skyld - hvor fra/hvornår? Såmænd et udpluk fra en pps med vinterbilleder fra Rusland. Ville egentlig gerne have haft hele denne "uploaded" - men det tillader softwaren desværre ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 I morges ved 8-tiden her i Gårdstånga. Den var nede på minus 26 på et tidspunkt - men der var telefonen ikke fremme... Impressive milage :D Lissom min, ergo er jeg ikke alene.. Føles straks bedre at pendle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 Såmænd et udpluk fra en pps med vinterbilleder fra Rusland. Ville egentlig gerne have haft hele denne "uploaded" - men det tillader softwaren desværre ikke.Nååå ja....den har jeg da forresten set. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 Sjovt... Da jeg lagde billedet på Fjæsbogen, kommenterede alle enten min tunge højrefod eller hvad jeg tillader mig at høre af radio! Rent faktisk er normalen et gennemsnit på 14 (højt for mit vedkommende, trods alt ;) ), men lige for tiden får den lidt ekstra gas, når jeg skal op og ned hist og her. Man skal jo nødig sidde fast ;) Impressive milage :D Lissom min' date=' ergo er jeg ikke alene.. Føles straks bedre at pendle![/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites