Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet November 6, 2010 Har et kæmpe pengeskab vi skal af med på den ene eller anden måde, er der nogle der har nogle erfaringer med hvad man lige gør med det ? og nej 4 mand er ikke nok til at flytte det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Prøv på blocket, alt kan sælges/bortgives. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 ja det ved jeg, men det er bare ik lige alle der kan flytte lortet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Folks problem Det er vel dem der gerne vil have det problemja det ved jeg' date=' men det er bare ik lige alle der kan flytte lortet :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Det er vel dem der gerne vil have det problem Ja, indtil de smadre noget så er det mit :) kunne være fedt hvis nogle kendte nogle som solgte sådan nogle og var vant til at afhente dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Hvad med at høre en skrothandler om det var noget? Der må være noget metal i sådan et? Vejer det 800kg, så er det vist rimeligt meget man får for det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2010 Hvad med at høre en skrothandler om det var noget? Der må være noget metal i sådan et? Vejer det 800kg, så er det vist rimeligt meget man får for det... Ja måske. Er næsten ligeglad med at få noget for det, skal bare ha det væk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites