larscph 18 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2010 Hep... Jeg syntes jeg så en reklame (vist i Sydsvenskan) for et par uger siden hvor Københavns Lufthavne kørte en kampagne med halv pris for svenske biler. Noget med en kampagnekode man skulle anvende ved reservation af p-plads derude på websitet. Og nu står jeg og skal bruge det - men jeg kan ikke rigtig finde det nogen steder! :( Er der nogen herinde der har set det samme / kan huske hvordan man får rabatten?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2010 Jeg fandt den http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Parkering+og+transport/Parkering/sverige.html Og ja - det virker - jeg har lige booket fredag kl 17 til mandag kl 17 for 300 dkk derude på P12 som er i fiks gåafstand til terminalen i modsætning til budgetpladserne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mozzzy 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2010 Hej til er :-) Jeg har lige fået tilsendt Kampagnekoden... Jeg har en dansk bil og bor i Danmark, jeg kan ikke se nogen steder om det kun skulle gælde for Svenske biler, det synes jeg ikke der står noget om. Har i nogen erfaring med det og om hvordan man bliver registret med evt. nr. plade eller andet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2010 Jeg tror ikke det checkes - man registrerer jo ikke sin nummerplade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2010 hvor finder man denne kampagne kode om man må spørge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2010 Du får den på mail via det link jeg giver længere oppe.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites