Jump to content
thn

kattemad Royal Canin

Recommended Posts

Hej Så er det igen blevet tid til indkøb af en pose Royal Canin Exigent 35/30 10kg. Sidste gang gav jeg 629SEK hos akvariepiraten på Nobelvägen Nogen forslag om dette kan købes billigere andre steder? Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger en i Jägersro, hvor man får en gratis, hvis man har købt 10 poser... Men ved ikke om det gælder kattefoder også.. Det er nu ikke fordi det bliver så meget billigere, men kender ikke lige til andet :).. Dog kan jeg ikke helt forstå du giver så meget alligevel, vi giver 600 sek for 12 kg. racehundefoder.. Og det er i arken zoo på svågertorp..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må vel klippe kuponer som alle andre prisbevidste forbrugere i Sverige. De forskellige butikker udsender jo næsten hver uge en tilbudsavis, hvor der som regel er tilbud på Royal Canin, IAMS og andre dyre mærker. Grizzly, Arken Zoo, m.fl. Noget helt andet er, at tv-programmet Rabatten i foråret havde en veterinær fra Landbohøjskolen (det hedder vist noget nyt og fancy nu) til at undersøge de forskellige tørkostprodukter til hunde og der konkluderede, at det billigste produkt faktisk var fuldt ud lige så godt som det dyreste, når det var til en fuldvoksen hund. Så man skal ikke stole blindt på de mange anprisninger på de dyre mærker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan bestille i Tyskland, Belgien, Frankrig på www.zooplus.de /.be/.co.uk Jeg får leveret i DK der koster det 4 euro med levering fra belgien eller frankrig - 7 euro fra tyskland og 9 pund fra england. Jeg sparer en hel del ved at bestille der og få leveret i DK - leveringstiden er typisk 2 dage. Prisen kan godt svinge lidt alt efter hvor man køber. http://www.zooplus.de/ask?query=Royal+Canin+Exigent+&num=20

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan bestille i Tyskland' date=' Belgien, Frankrig på [url']www.zooplus.de /.be/.co.uk Jeg får leveret i DK der koster det 4 euro med levering fra belgien eller frankrig - 7 euro fra tyskland og 9 pund fra england. Jeg sparer en hel del ved at bestille der og få leveret i DK - leveringstiden er typisk 2 dage. Prisen kan godt svinge lidt alt efter hvor man køber. http://www.zooplus.de/ask?query=Royal+Canin+Exigent+&num=20
Se nu sker der noget :-) Købte faktisk også foder til skildpadderne i Tyskland sidste gang til 1/4 af prisen Tak for tippet Edit: Det ser ud til at UK er billigst. Helt ned til 38£ men til gengæld lidt dyrere i fragt. Nogen der vil samkøbe og dele fragtenomkostningerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites