hrohibil 10 Anmeld indhold Skrevet July 22, 2010 Jeg skal til at flytte til Helsingborg i en fremleje lejlighed. Boligforeningen kræver at jeg tegner en hemförsäkring. Er der nogen som har erfaring med dette? Hvilke er billige, hvilke hjemmesider er der? Kan man godt bare kun tegne en hemförsäkring, eller skal man også have andre forsikringer hos dem? Hvad koster de typsik? Mvh H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Kan anbefale http://www.modernaforsakringar.se/ (tidligere TrygVesta) "Datterselskab" af Tryg i DK.. De har været billige for mig og leverer en fantastisk service! Ellers søger du bare på hemförsäkring, så kommer der nok noget frem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrohibil 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Tah for svar Kristian. Er der bindings perioder på sådanne forsikringer? Jeg skal kun bruge en indbo til at starte med. Nice slæde du har på billedet. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Godt spørgsmål.. Mon ikke der et års binding? Men det kan de nok svare dig på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Tjek www.insplanet.com Sammenligner priser hos flere forskellige selskaber Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2010 Jeg er også hos moderna - tegnet gennem Nordea - nemme at have med at gøre og har haft nogle skader hvor der hver gang er blevet leveret det aftalte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites