Jump to content
thino

Din stik

Recommended Posts

Nogen der hved hvor man får sat sådan en på bilen til bil anlæget, da mit nuværende anlæg er sat til med løse kabler. Ønsker at sætte et andet anlæg i, men mangler stikket, som jeg tror heder din stik, men må gerne rettes hvis det heder noget andet. Mit nuværende anlæg er et gammelt Clarion anlæg med cd box, hvor kun strømmen er sat til med løse kabler, hvor der ellers sider tre runde stik i selve anlæget, hvor det ene nok er til tv tuneren, et til cd boxen, men hved ikke hvad det sidste er til. Eller heder det ISO stik Mvh Thino

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der hved hvor man får sat sådan en på bilen til bil anlæget, da mit nuværende anlæg er sat til med løse kabler. Ønsker at sætte et andet anlæg i, men mangler stikket, som jeg tror heder din stik, men må gerne rettes hvis det heder noget andet. Mit nuværende anlæg er et gammelt Clarion anlæg med cd box, hvor kun strømmen er sat til med løse kabler, hvor der ellers sider tre runde stik i selve anlæget, hvor det ene nok er til tv tuneren, et til cd boxen, men hved ikke hvad det sidste er til. Eller heder det ISO stik Mvh Thino
Mange (hvis ikke alle) bilradioer har et ISO kabel tilknyttet og så køber man en ISO adapter som passer til de stik som bilfabrikanten bruger til radioen. De DIN stik du har må være tidligere ejer som har fusket lidt. I tilfælde hvor stikkene i bilen mangler vil jeg anbefale at få sat et ISO stik i (koster 50-100 SEK i biltema) og det er blot et spørgsmål om at finde en billig mekaniker/elektrikker, evt. merkonomen. Det efterlader dig selvfølgelig med problemet at du så skal skaffe et ISO kabel til din clarion, men der ville jeg prøve at kontakte en forhandler som sælger clarion anlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites