Jump to content
Gio

Ny version af debatten - let the bug-hunt begin!

Recommended Posts

Som i kan se, så er der sket en del på debatten. Ny software er installeret bl.a. Og så dukker der jo gerne underlige fejl op. Og her ville det være en stor hjælp, hvis i gad poste i denne tråd med jeres oplevelser. Så bliver det noget lettere at overskue, end hvis der oprettes en ny tråd for hver fejl/bug i støder på. Jeg har allerede erfaret at alle gamle links i gamle indlæg ikke er gyldige længere, hvis de peger på en anden tråd eller et indlæg herinde. Dette kan, indtil videre, manuelt fikses ved at fjerne /debat i det link der fejler (simpelthen slette det oppe i adresselinien i din browser) Eksempel:

http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?19635-Svensk-svar-på-forbrugerstyrelsen
vil fejle. Istedet skal der stå:
http://www.sunddebat.com/showthread.php?19635-Svensk-svar-på-forbrugerstyrelsen
Ergo er det ud med
http://www.sunddebat.com[B][COLOR="red"]/debat[/COLOR][/B]/showthread.php?19635-Svensk-svar-på-forbrugerstyrelsen

og så virker linket igen. (Forhåbentlig er det kun et spørgsmål om tid, inden de gamle links virker igen. Men Steen har rigeligt at se til lige nu) EDIT: Gamle links virker igen. Derudover oplever jeg problemer med WYSIWYG-editoren, når jeg vil reply'e på et indlæg. I denne kan jeg ikke gå i advanced mode, og slippe for at se på de forskellige koder (som eks. [ B ] [ /B ], [ URL ] [ /URL ] osv.) Editoren fungerer dog fint når en ny tråd oprettes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Derudover oplever jeg problemer med WYSIWYG-editoren' date=' når jeg vil reply'e på et indlæg. I denne kan jeg ikke gå i advanced mode, og slippe for at se på de forskellige koder (som eks.[b'] [ B ] [ /B ], [ URL ] [ /URL ] osv.) Editoren fungerer dog fint når en ny tråd oprettes.
For lige at synliggøre denne fejl, så er her et screendump af hvad jeg refererer til: IMG%5D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som i kan se, så er der sket en del på debatten. Ny software er installeret bl.a. Og så dukker der jo gerne underlige fejl op. Og her ville det være en stor hjælp, hvis i gad poste i denne tråd med jeres oplevelser. Så bliver det noget lettere at overskue, end hvis der oprettes en ny tråd for hver fejl/bug i støder på. Jeg har allerede erfaret at alle gamle links i gamle indlæg ikke er gyldige længere, hvis de peger på en anden tråd eller et indlæg herinde. Dette kan, indtil videre, manuelt fikses ved at fjerne /debat i det link der fejler (simpelthen slette det oppe i adresselinien i din browser) Eksempel:
http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?19635-Svensk-svar-på-forbrugerstyrelsen
vil fejle. Istedet skal der stå:
http://www.sunddebat.com/showthread.php?19635-Svensk-svar-på-forbrugerstyrelsen
Ergo er det ud med
http://www.sunddebat.com[B][COLOR="red"]/debat[/COLOR][/B]/showthread.php?19635-Svensk-svar-på-forbrugerstyrelsen

og så virker linket igen. (Forhåbentlig er det kun et spørgsmål om tid, inden de gamle links virker igen. Men Steen har rigeligt at se til lige nu) Derudover oplever jeg problemer med WYSIWYG-editoren, når jeg vil reply'e på et indlæg. I denne kan jeg ikke gå i advanced mode, og slippe for at se på de forskellige koder (som eks. [ B ] [ /B ], [ URL ] [ /URL ] osv.) Editoren fungerer dog fint når en ny tråd oprettes.

Links er fixet.
For lige at synliggøre denne fejl' date=' så er her et screendump af hvad jeg refererer til: [img']http://i39.tinypic.com/9qcyrq.png%5B/IMG%5D
Switch editor mode ser ud til at virke på nogle indlæg og ikke på andre.Måske er det billeder der gør det ?
fjern [HOME] knappen' date= virker kun for admins?
Nej, der var et promblem med tilladelser. Den slags lægger man ikke mærke til når man selv kan se det. Home er den nye forside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se du leger med farverne, Steen :) ...men, synes det er lidt svært at overskue/læse som de er lige nu. Lidt for meget pastel-agtigt, til at tynd sort tekst står tydeligt. Derudover mangler der en adskillelse mellem teksten i indlægget og folks evt. signatur. Lige nu fremstår den nærmest som en del af det faktiske indlæg. Lagde mærke til der var fire temaer at vælge mellem tidligere igår - men de lavede måske rod i sagerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen...allerede ved klik på linket, så ser jeg et layout og en stil som fungerer 100% - uden at jeg behøver gå i hver tråd, og se det ene underlige tema efter det andet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen...allerede ved klik på linket' date=' så ser jeg et layout og en stil som fungerer 100% - uden at jeg behøver gå i hver tråd, og se det ene underlige tema efter det andet :D[/quote'] Powered by vBulletin® Version 3.6.12 Der er MEGET begrænset udvalg til 4.03

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen...allerede ved klik på linket' date=' så ser jeg et layout og en stil som fungerer 100% - uden at jeg behøver gå i hver tråd, og se det ene underlige tema efter det andet :D[/quote'] Jeg kan svært gå sagerne igennem, da screenshots derinde kræver jeg er licenseret bruger (som du er). Jeg får: You are currently showing up as unlicensed. To download modifications and/or participate in our community. You will need to prove that you have a valid vBulletin license. når jeg vil se screenshots/eksempler/vedhæftede filer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var jeg ikke klar over' date=' men jeg har lige været der og der er ikke ret meget til 4.03.[/quote']Fair nok. Men mon ikke det ville hjælpe her og nu, hvis du ændrer den blågrågrønne baggrund der er nu på indlæggene, til noget mere lysegråt/hvidt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fair nok. Men mon ikke det ville hjælpe her og nu' date=' hvis du ændrer den blågrågrønne baggrund der er nu på indlæggene, til noget mere lysegråt/hvidt?[/quote']Ahh...kan se du har smidt et ekstra tema op nu. Fint! Der mangler egentlig bare at blive tonet ned for den hvide midter-frame, så vi lander i noget der ikke brænder øjenhulerne til aske ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lader til bloggene er tilbage, dem har jeg ledt forgæves efter på det sidste - lad dem endelig blive. Med det nye lay-out er det desværre ikke muligt at bogmærke nyeste meddelselser, da nummeret sidst i URL'en skifter for hver gang man reloader. Og så ser jeg frem til at få nogle billeder i albumerne - måske stien til billeddatabasen trænger til et eftersyn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lader til bloggene er tilbage, dem har jeg ledt forgæves efter på det sidste - lad dem endelig blive. Med det nye lay-out er det desværre ikke muligt at bogmærke nyeste meddelselser, da nummeret sidst i URL'en skifter for hver gang man reloader. Og så ser jeg frem til at få nogle billeder i albumerne - måske stien til billeddatabasen trænger til et eftersyn?
Nej de har flyttet tabel, men noget gik galt i opgraderingen så de ikke kom over. Jeg tror de skulle være der nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites