GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet April 15, 2010 Nogen steder hvor i kan anbefale og købe lagkager i malmö til en fødselsdag på 12 personer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas24 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Jeg selv er sammen med andre fan af Hollandia inde i gågaden. Har købt enkeltstykker der og synes det er ret godt. Hele kager skal vist bestilles i forvejen. Ellers har jeg hørt at Ambrosia på GA's torg, alternativt deres udsalg ved ICA i mobilia skulle være godt, kender det dog ikke så godt selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Hvis du vil prøve noget alternativt, kan jeg varmt anbefale en is-lagkage fra glassfabrikken. Det er mums. Koster ca. 2-300 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Vill ni vara riktigt alternativa så prova en smörgåstårta. Fast det är ju som "mat" inte dessert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 I henviser til mange butikker og steder men ingen adresse eller eventuelt hjemmeside? :D Jeg googler glassfabrikken og der kommer tons af dem op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 Har du läst Andreas inlägg? Eller gått in på Eniro.se och skrivit "Tårtor" i sökfältet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2010 http://www.konditori-ambrosia.se/ mums Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Just Looking 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2010 der er også tasty house som findes på hjørnet ved trianglen, og de har også en butik i citygross i rosengård center Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2010 Man kan også lave den selv - det er slet ikke så svært. I hvert fald ikke efter man har lavet egen bryllupskage (og til faderens bryllup) og jeg er 'bare' ingeniør :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Milla29 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2010 Jeg har ikke testet det selv, men prøv ultimatecake.se Jeg har gået forbi butikken et par gange i en sidegade til gågaden. Og det ser jo lækkert ud må man sige... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2010 Jeg selv er sammen med andre fan af Hollandia inde i gågaden. Har købt enkeltstykker der og synes det er ret godt. Hele kager skal vist bestilles i forvejen. Ellers har jeg hørt at Ambrosia på GA's torg' date=' alternativt deres udsalg ved ICA i mobilia skulle være godt, kender det dog ikke så godt selv.[/quote'] Kan klart anbefale Ambrosia på GA! Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites