baerens 0 Anmeld indhold Skrevet April 2, 2010 Hej jeg ville spøre om der var nogle som kenner et navn på en trådløs iptv rhuter. Jeg har muglighed få at få iptv men gider ikke have enu en ledning fra gangen Mvh baerens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2010 Kan du ikke bruge de der netadaptorer der kører via din elinstalation? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
baerens 0 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2010 Jo det kan jeg det løse jo det hele det Have jeg ikke tænkt takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2010 Jeg bruger selv Netgears produkter via elnettet. Fungerer fint, men kan drille i opsætning. Tag deres opgivelser af mulig hastighed med et gran salt. I deres reklame-verden er 200mbps det samme som 100mb duplex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
baerens 0 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2010 jeg vil kigge på den det er vil også oki at have 100 mega på tvét jeg menner at de skriver at man skal bruge 40 mega til hd men ikke sikker inu men 100 skulle være nok til kun ip tv så køre jeg min pc data en anden vej ... takker for jeres hjælp .. mvh kenneth baerens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites