lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet March 3, 2010 hvis man søger på dette spørgsmål herinde, så siger alle svar, henvend til borgerservice i dk, derefter hos dit skattekontor i SE og registrere dig. har lige fået en mail fra borgerservice at man IKKE skal på borgerservice og jeg ringede og spurgte og fik samme svar. de får besked fra SE at man er flyttet. Nogle der vidste dette? forhåbentligt har borgerservice styr på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 ja det har väret diskuteret i mange tråde og i mange tråde står der også sådan ... man har i et par år nu ikke skulle andet end gå på skattevärket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 Ja - det er ændret siden dette afsnit af Pendlerguiden blev skrevet - og også debatteret en hel del siden. (Tip: Når du søger på tidligere indlæg, så brug den avancerede søge-mulighed, og filtrér indlæg over en vis alder fra. Så kan du undgå at blive forvirret af gamle regler og love.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 hvorfor står der så i guiden at man skal henvede sig til ens kommune i dk og få et internordisk flyttebevis, når borgerservice siger nej du skal ikke henvende dig i dk.?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 hvorfor står der så i guiden at man skal henvede sig til ens kommune i dk og få et internordisk flyttebevis' date=' når borgerservice siger nej du skal ikke henvende dig i dk.??[/quote'] fordi som Gio skriver det er blevet ändret EFTER Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2010 ohhhh jeg sover i timen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
flemlot 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2010 Du kan også se på dette jeg lavet for et års tid siden http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=14497 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites