michael k 10 Anmeld indhold Skrevet February 14, 2010 nogen der ved om en kabine fra en rs6 fra 2002 passer i en a6 avant fra 2000? man kan nemlig få sådan en komplet kabine for 12000sek Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Den skulle ryge lige i, ja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Den skulle ryge lige i' date=' ja.[/quote'] Ja,hvis den er fra en RS6 Avant!! Ellers er der problemer med bagsædet..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 laves rs6 i sedan? vidste jeg ikke ... men ok så må jeg finde en fra en avant Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Ja da.... laves rs6 i sedan? vidste jeg ikke ... men ok så må jeg finde en fra en avant Ja da, der er ikke så mange limosine, men nogle er der! Der er forskel på bagdøre og bagsæde.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Jeg er sgu heller aldrig stødt på en RS6 sedan, så jeg gik automatisk ud fra at det var fra en RS6 avant... Men nu du sir det, ka jeg godt huske at den er lavet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Jeg er sgu heller aldrig stødt på en RS6 sedan' date=' så jeg gik automatisk ud fra at det var fra en RS6 avant... Men nu du sir det, ka jeg godt huske at den er lavet.[/quote'] hehe ja jeg har heller ikke set en så jeg troede kun de var lavet i avant .. men så blev man klogere :) RS6 kan du se om den kabine på billedet er avant eller sedan? du har jo en selv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 forresten kan nogen af jer fortälle mig hvor jeg finder motorkoden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 hehe ja jeg har heller ikke set en så jeg troede kun de var lavet i avant .. men så blev man klogere :) RS6 kan du se om den kabine på billedet er avant eller sedan? du har jo en selv Umiddelbart ligner det en avant kabine, det ser ud som om der er split bagsæde, og så er det en avant, limo har ikke et bagsæde der kan foldes ned.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Umiddelbart ligner det en avant kabine' date=' det ser ud som om der er split bagsæde, og så er det en avant, limo har ikke et bagsæde der kan foldes ned.....:D[/quote'] ah ja sandt det ser ud som om det venstre bagsäde er delt fra midten .. hmm er ret vild med den kabine men gider ikke köbe en rs6 haha jeg overvejer at köbe en extra motor og lade Erland Cox lege med den .. kompsänke osv og så smide en PES G2 kompressor på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 Hvis du seriøst overvejer en PES løsning, så prøv at fange Leif fra www.pes-danmark.dk og hils fra mig. Så plejer han at være frisk på en go handel. ;) Motorkoden ses i øvrigt nemmest på dækslet over tandremmen, der sidder gerne et klistermærke. Ellers selvfølgelig i service hæftet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2010 ah ja sandt det ser ud som om det venstre bagsäde er delt fra midten .. hmm er ret vild med den kabine men gider ikke köbe en rs6 haha jeg overvejer at köbe en extra motor og lade Erland Cox lege med den .. kompsänke osv og så smide en PES G2 kompressor på Kabinen er dejlig, men intet slår motoren..... civiliseret i byen, perfekt på landevejen til en hurtig overhaling og en drøm på motorvejen med 220km/t i 4 timer.....kun afbrudt af 2 tankninger med 82liter hver gang.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites