Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet January 18, 2010 Skal have købt en ny cykel til Victoria, nogle gode tips om hvor jeg skal gå hen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Har kun haft erfaringer med indkøb af reservedele hos Bikepro (www.bikepro.se) - dansk indehaver - fin service. Ellers findes der også: http://www.fridhemscykel.se/ Måske: http://www.sportex.se/ Har ikke erfaringer med de to sidste. Men igen det kommer jo an på budget osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2010 Ja, budget har selvfølgelig noget at sige. Sportex har ik rigtig nogle pige cykler syntes jeg. Vi hælder en del til BMW's junior cykel, hun har haft deres mindste cykel og den har været super. Junior cyklen ligger vist på omkring 4000, men ville bare lige se hvad der ellers var derude :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Anderssons cykelfabrik, i korsningen vid Mobilia(mittemot kyrkan). Har bra cyklar till hyfsade priser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Sportex Jeg har köbt en cykel på Sportex og er meget tilfreds. Meget for pengene. Dem jeg har köbt cykler til i Dk er også meget tilfredseJa, budget har selvfølgelig noget at sige. Sportex har ik rigtig nogle pige cykler syntes jeg. Vi hælder en del til BMW's junior cykel, hun har haft deres mindste cykel og den har været super. Junior cyklen ligger vist på omkring 4000, men ville bare lige se hvad der ellers var derude :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 laver Porsche ikke cykler.Har selv köbt 2 cykler i Biltema til börnebörnene.God kvalitet til pengene.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 laver Porsche ikke cykler.Har selv köbt 2 cykler i Biltema til börnebörnene.God kvalitet til pengene.:th2: nej, det gør de ikke længere ;) Men fået bestilt til hende nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites