Jump to content
stine

Överskott av kapital???

Recommended Posts

Hej der ude, Håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe med et måske åbentlyst spørgsmål:o Min mand og jeg flyttede hjem til Dk nov. 08, i den forbindelse solgt vi vores bolig med overskud. Dette deklarerede vi som vi skulle til skatteverket. Vi har så gået og ventet på brev fra dem om hvad vi skal betale i skat af fortjenesten. Idag har vi fået brev fra dem, men jeg er i tvivl om brevet. Her et uddrag: Resultat av 2009 års taxering enligt beslut 2009-11-28 Så här blev den pensionsgrundande inkomsten Pensionsgrundande inkomst.................... 0,- Så här blev taxeringen Taxerad och beskatningsbar förvärvsinkomst.............. 0,- Överskott av kapital.................. 68244,- Så här blev den slutliga skatten......... 20.473,- Det der undre mig er at manden skal betale 20.561,- og jeg 20.561?? Er dette en anden skat, jeg ikke er klar over vi skal betale, eller er det mon skat av vinsten?? Jeg er godt klar over at jeg burde ringe til skatteverket, og det gør jeg os hvis jeg ikke finder ud af det. Ville bare høre her først.:love2: Stine der er lidt:rolleye::confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites