Jump to content
emre

skifte sprog i windows vista home basic

Recommended Posts

:love:hejsa, på min nuværende bærbar er sproget dansk og jeg vil gerne ændre sproget til tyrkisk. hvordan kan jeg gøre det?start menuen og hele computeren mæ gerne være tyrkisk?? takker for hjælpen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det virker ikke...jeg prøver at installere sp1 og sp2 i tyrkisk?vil det fungere???
øh nej, du skal installere i dit installeret sprog og derefter bruge sprogpakken som du også kan finde inde på deres side...har du læst på siden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvordan åbner man en torrent fil?er det en bin fil eller iso??
Du skal have en Torrent klient såsom uTorrent eller Azureus! En torrent fil har intet at gøre med en .iso eller .bin fil! Iso filer er tit den fil man får hentet ned via ens torrent klient! :) Husk nu kun at hente lovlige torrents!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal du bruge torrents til ? Inde på vistalizator's hjemme side kan du finde MS download link til language packs som ikke er torrents..... Du skal bare vælge om du har vista 32bit eller 64bit med henholdvis sp1 eller sp2 installeret ? som skrevet tidligere... kig på siden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites