morten 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2009 Jeg har hentet en bil i det tyske, fået levet en Ursprungskontrol og med denne i hånden bestilt tid til en registreringsbesiktning samt et lovpligtigt syn. MEN......nummerplader til at køre til dette hvordan får jeg dem? spurgte da jeg bestilte tid til besiktning og hun viste ikke noget kan ej heller finde info om det på deres hjemmeside og herinde virker det som om de tråde der er at de nu skulle blive sendt hjem til automatisk, nogen der kan bekræfte dette? Mvh. Morten:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2009 du kan vidst søge om midlertidige plader hos transportstyrelsen - men ring til dit forsikringsselskab, de ved som regl en masse om den slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2009 http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Export-och-tillfallig-registrering/Tillfallig-registrering/Tillfallig-registrering-vid-import/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
morten 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2009 Ok....damm der fik jeg da lige dummet mig tak for jeres svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Så vidt jeg husker behøver man ikke plader i sverige for at køre til og fra besiktning? det mener jeg at jeg fandt ud af da jeg importede min rx8. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
morten 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Har nu fundet ud af det. Når man skal til besiktning ringer man til ens forsikrings selskab og får en endags forsikring på bilens stelnummer (koster 200 sek hos landsforsikringen) Så suser man til besiktning og syn køre hjem og så kommer pladerne automatisk med posten. Tak for jeres hjælp. Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Har nu fundet ud af det. Når man skal til besiktning ringer man til ens forsikrings selskab og får en endags forsikring på bilens stelnummer (koster 200 sek hos landsforsikringen) Så suser man til besiktning og syn køre hjem og så kommer pladerne automatisk med posten. Tak for jeres hjælp. Morten Yes, forsikring er en anden sag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Så vidt jeg husker behøver man ikke plader i sverige for at køre til og fra besiktning? det mener jeg at jeg fandt ud af da jeg importede min rx8. Det er korrekt, men har man de røde midlertidige plader, kan man til gengæld køre i bilen, mens man venter på de rigtige plader :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Det er korrekt' date=' men har man de røde midlertidige plader, kan man til gengæld køre i bilen, mens man venter på de rigtige plader :th2:[/quote'] bare en smådyr løsning så vidt jeg husker? (forsikring og midlt. plader), man får jo alligevel pladerne pænt hurtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 bare en smådyr løsning så vidt jeg husker? (forsikring og midlt. plader)' date=' man får jo alligevel pladerne pænt hurtigt.[/quote'] Jaeh, joeh.... jeg betalte ca. 1000:- for en forsikring og 450:- for pladerne, hvilket jeg syntes var godt givet ud for at kunne køre afsted med det samme i en bil, man havde glædet sig til i månedsvis! Kan ærligt talt ikke huske hvor lang tid de rigtige plader var om at ankomme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 Jaeh, joeh.... jeg betalte ca. 1000:- for en forsikring og 450:- for pladerne, hvilket jeg syntes var godt givet ud for at kunne køre afsted med det samme i en bil, man havde glædet sig til i månedsvis! Kan ærligt talt ikke huske hvor lang tid de rigtige plader var om at ankomme. Det er jo fint nok at du var tilfreds med det :) Jeg synes det var nogle dyre dage, men jeg hentede også min bil selv, så jeg ventede måske ikke helt så længe (samlet set) som du gjorde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
morten 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2009 200 for forsikringen også går der 3 til 5 dage så er de rigtige plader der, det kan man vist godt holde til at vente på:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites