Jump to content
larsk

Hvad sker der lige for Preem ved femkorset?

Recommended Posts

Jeg har handlet lidt af og til hos Preem i femkorset (svaneholmsvägen), men det er da helt utroligt så dårlig service de har. Arrogant og direkte flabet. Fredag var jeg oppe og tanke, og der var 2 køer, en til post og en til tankstationsvarer, og i begge 5-6 mennesker. Postkøen stod stille fordi den sidste kunde, som havde betalt diskuterede kuvertstørrelser med ekspedienten, der sleeeet ikke havde travlt med at komme videre til næste kunde, tvært imod. Og i tankstationkøen, hvor jeg havde rigeligt tid til at studere begge køers stilstand, var et ældre par som skulle rådgives om mulighederne i en lejekontrakt af bil eller släp. Det tog godt 15 minutter at betale og slippe ud. Og da jeg vente mig om for at gå, så fik ekspedienten lige fyret af at 'tålamod är godt' eller lignende :fight: Lørdag tidligt på aftenen skulle jeg vaske en bil jeg skal aflevere mandag, så jeg valgte et stille tidspunkt, og Preem. Det kom jeg så til at fortryde. Der var en kunde igang med løsgodis, og en ekspedient (en midaldrene dame, som ikke var der fredag), der hyggesludrede med sin veninde, der hang op ad disken. Da jeg kom trak veninden til side, men de fortsatte deres samtale uhindret. 5 minutter om hvordan de sparede de kogte grøntsager som ikke blev spist til middag i fryseposer i fryseren, og så gav jeg op og gik.... direkte over gaden til statoil, hvor jeg så uden forsinkelse vaskede bilen. Preem udsender ellers alt muligt lokal reklame om at de er SÅ servicemindede og så videre, og når man så oplever dem i praksis, så.... totalt værdiløs :mad:Preem skurup - hos os er kunder bare en pestilens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har handlet lidt af og til hos Preem i femkorset (svaneholmsvägen)' date=' men det er da helt utroligt så dårlig service de har. Arrogant og direkte flabet...[/quote'] Ja der kan man bare se hvor forskellig ens oplevelse kan være af samme sted. Jeg har altid fået en glimrende service hos Preem i Femkorset og enkelte gange endda service udover hvad man kan forvente. F.eks. dengang hvor der var strømafbrydelse og tankene derfor ikke virkede, men hvor ekspedienten så istedet for bare at holde biksen lukket, med håndkraft pumpede benzin på min bil og sagde at jeg bare kunne komme forbi og afregne senere :th2: Jeg bruger i modsætning til dig aldrig Statoil på den anden side af Femkorset da der de få gange jeg har været der har været en underlig lugt i butikken og ikke en særlig "renlig lugt", det var som om der ligger en død rotte bag køledisken eller noget i den stil :sick: Hos Preem plejer det i weekenderne, at være en ung lyshåret kvinde med lilla briller (og en matchende lilla bil) der ekspederer og hun er normalt rigtig god og hurtig til sit arbejde, måske hun har haft fri den fag hvor du fik dårlig service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Absulut Statoil her Absolut Statoil her. Jeg går bare på Preem når jeg skal bruge deres postafd. Jeg kunne ikke drömme om at lägge så meget som en krone i den biks. Magen til sure og uhöflige folk skal man lede länge efter. Jeg handler alltid på Statoil. Lugten på Statoil kommer fra de klamme Lunda korv som alle Svenskere elsker:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så vil jeg da udligne til stillingen 2-2 ved at sige, at jeg aldrig har haft problemer med preem, kun oplevet søde og flinke mennesker med udemærket betjening:) Udover deres pakkeafdeling, synes jeg også det er fantastisk med deres afhentning-af-bil-fra-service-hos-motorcenterSkurup-selvom-klokken-er-mange-service:th2: -Dog synes jeg nu også de er rigtige flinke hos Statoil:cool: (men tanker dog på den anden Preemtank i byen, den er altid billigere)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites