Sali1987 10 Anmeld indhold Skrevet April 29, 2009 Hej Kan nogen svare på om bankerne har lukket 1.maj i Sverige? (her på fredag) Helt specifik er det Handelsbanken på Södergatan i byen... :) Jeg kunne ikke finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2009 Der er sandsynligvis lukket - alt går i stå når rusen efter Valborgsaften skal soves ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solsikke80 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2009 Jeg mener også at bankerne lukker tidligt i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2009 Hjemmesiden Kan måske godt forstå at du ikke kan finde noget på hjemmesiden. 1 Maj er nemlig en helligdag. Kan forestille mig at de lukker 12 eller 14 i morgenHej Kan nogen svare på om bankerne har lukket 1.maj i Sverige? (her på fredag) Helt specifik er det Handelsbanken på Södergatan i byen... :) Jeg kunne ikke finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2009 Jeg mener faktisk det er hel fridag i SE, modsat i DK, hvor det for nogle er en halv fridag. Der er altså ikke tale om en klemdag p.g.a. Valborgsafton. Edit: Skallstorp overhalede indenom:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Det er en HEL fridag ....OH YES,... min 5 ugers ferie starter i eftermiddag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Kan måske godt forstå at du ikke kan finde noget på hjemmesiden. 1 Maj er nemlig en helligdag. Kan forestille mig at de lukker 12 eller 14 i morgen Lukker de tidligt idag? :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 valborg :-( Ja de lukker tidligt idag,,, V ikke med handelsbanken men SEB lukker kl13 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Damnit at jeg har stået i et serverrum hele dagen uden tilgang til net... Et stk forgæves tur til swedbanken for mit vedkommende :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Damnit at jeg har stået i et serverrum hele dagen uden tilgang til net... Et stk forgæves tur til swedbanken for mit vedkommende :P det er også dumt at stå i et serverrum, UDEN internet. :D:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 det er også dumt at stå i et serverrum' date=' UDEN internet. :D:rolleye:[/quote'] Masser af internet, men ingen terminaler ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2009 Ja de lukker tidligt idag' date=',, V ikke med handelsbanken men SEB lukker kl13[/quote'] Vores SEB lukker kl 13 hver dag Deres åbningstider er fra kl 10 til 13 Fantastisk service :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2009 Masser af internet' date=' men ingen terminaler ;)[/quote'] Du har vel 3 på din telefon ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2009 Bilforhandlere åben Ved i så om bilforhandlerne har åbent i dag den 1. maj? De har jo som regle åbent om søndagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2009 Ica Har dagligvare butikkerne så også tidlig luk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites