sten_ravn 10 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2009 Hej, ved ikke om det er min mobil der drikker, men siden i går aftens har min danske 3 mobil gået på Telia's netværk, og når jeg søger kan jeg slet ikke finde 3's netværk, kun Sweden 3G som man jo ikke skal bruge, andre der har det problem i og omkring Malmø syd? :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2009 Nu skriver du Malmö Syd, og det er jo et lidt vidt begreb. Men jeg kan oplyse at jeg sidder i Rosenvång og har ingen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2009 Tre's drift-info melder ikke om noget i Malmö Syd. Om den så rent faktisk opdateres når der ér problemer, skal jeg lade være usagt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
donmop 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2009 Samme "problem" i aftes Halløj, Jeg havde samme problem med mit danske 3 kort i aftes ved Slottsstaden. Det virker dog fint i dag og finder 3's net uden problemer - så skal ikke kunne sige hvad problemet var. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2009 Det er super mærkeligt, har lige haft en ven på besøg, også med 3 mobil, og der var ingen problemer (heller ikke med mit simkort) Det er ellers en helt ny sony C905 jeg har fået. Når jeg går under mobilnet kan jeg vælge Sweden 3G og Telia, men 3's eget netværk er der ikke, meget mystisk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites