Jump to content
Paul

Virus på debatten?

Recommended Posts

Sådan så skærmen ud da jeg checkede Øresundsdebatten på arbejdet:
Det sker at et banner slipper igennem, som forsøger at inject'e besøgende med snask. Det er ikke unormalt, desværre. De bliver oftest opdaget meget hurtigt, og tages offline af banner-firmaet. Men, som altid, så husk at have antivirus og antispyware opdateret og aktiv. Man kan aldrig vide hvad man render ind i - og hvor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lidt OT' date=' men Paul hvorfor har du 2 Outlook i din hurtigstart? :D[/quote'] Aner det ikke og har heller ikke tænkt over det. Så længe skidtet virker, og det gør det som regel. Virusbekæmpelsen fejler ihvert tilfælde ikke noget. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aner det ikke og har heller ikke tænkt over det. Så længe skidtet virker' date=' og det gør det som regel. Virusbekæmpelsen fejler ihvert tilfælde ikke noget. :D[/quote'] Sikkerheden er ikke helt i top hos dig desværre... Din browser er fra 2004 tror jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det sker at et banner slipper igennem, som forsøger at inject'e besøgende med snask. Det er ikke unormalt, desværre. De bliver oftest opdaget meget hurtigt, og tages offline af banner-firmaet. Men, som altid, så husk at have antivirus og antispyware opdateret og aktiv. Man kan aldrig vide hvad man render ind i - og hvor.
Gio har du nogle gode råd til gratis eller rimelige priser ud i antivirus og antispyware?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ganske enig med Credde. Husk også, at den seneste AVG (8.x) nu er inkl. antispyware. Jeg har brugt AVG (tidligere sammen med Windows Defender) i en del år, og er fuldt ud tilfreds. Og så er det gratis :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites