drez27 10 Anmeld indhold Skrevet March 12, 2009 TRETTI.SE det er må uden tvivl være en af de billigste hjemmesider med hårde hvidevare.... evt sverige´s svar på TAENK.DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2009 Da jeg for kort tid siden købte ny vaskemaskine og tørretumbler var Gränsbygdens Köpcentrum omkring 4000 SEK billigere end alle andre - bl.a. tretti, og det incl fragt! www.gransbygden.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2009 Da jeg for kort tid siden købte ny vaskemaskine og tørretumbler var Gränsbygdens Köpcentrum omkring 4000 SEK billigere end alle andre - bl.a. tretti, og det incl fragt! www.gransbygden.se Jep også her :) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2009 Jeg fik også et bedre tilbud fra Gränsbygdens Köpcentrum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Det er muligt at Tretti er de billigste, men de er sørme ikke de hurtigste til at levere Og det på trods af at de lover levering inden for 2-7 arbejdsdage. Vi bestilte en opvaskemaskine d. 2. marts. D. 3. marts kunne vi se på leveringsstatus at maskinen nu var afsendt fra Tretti. Hurra tænkte vi og regnede med at de ville ringe den følgende dag, men vi hørte ingenting og heller ikke de følgende dage. Torsdag morgen (d. 12. marts) skrev vi en mail og spurgte hvor lang tid man mon kunne regne med at der ville gå fra maskinen havde forladt Tretti til reel levering hos os. Vi har endnu intet hørt, hverken telefonopkald eller svar på vores mail. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Jeg fik også et bedre tilbud fra Gränsbygdens Köpcentrum Får man at vide hvilken dag de vil komme med varen, mere for at have en mulighed for at være hjemme den pågældende dag. Så man slipper for at smutte hos posten og hente varen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2009 Får man at vide hvilken dag de vil komme med varen' date=' mere for at have en mulighed for at være hjemme den pågældende dag. Så man slipper for at smutte hos posten og hente varen.[/quote'] Ja, de ringer dagen inden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites