Jump to content
MC Manden

"Negerbrev"... Nu på dansk, eller ??

Recommended Posts

Jeg har tidligere fået en masse af disse ugandabreve på engelsk, men det er da første gang jeg ser det på "dansk".... eller hvad man nu skal kalde det :laugh:Hayden Chambers INTERNATIONAL advokat og Menneskerettighed Practitioner For Deres opmærksomhed: Efterfølger til din ikke svar på mit tidligere brev til Dem på vegne af Trustees og Eksekutor til Vil af vores afdøde klient. Jeg vil gerne meddele Dem, at Deres navn er anført som en modtager til den samlede sum af 2600, 000,00 DKK (to millioner seks hundrede tusinde britiske pund) i tillæg og sidste testamente af den afdøde. Du er nødt til at skrive tilbage på dette tidspunkt, så din fond processen kan afsluttes, og din fond vil blive overført til din konto med øjeblikkelig virkning. Hvis du ikke skriver tilbage i en uge din fond vil blive konfiskeret af regeringen. Du er nødt til at give mig disse oplysninger som anført nedenfor for afklaring og verifikation formål. Navn: Adresse: Telefon: Fax: Fødselsdato: Køn: Beskæftigelse: Du skal også give andre vitale oplysninger om dig selv til at sætte os i stand fil nødvendige dokumenter på vores High Court skifteprotokoller division for frigivelsen af denne sum penge. Jeg har derfor anslås, at du kan modtage denne fond, som du er kvalificeret, men vi er nødt til at kontrollere de oplysninger, du skal på dit svar, og hvis de svarer med en gang på filen, har alle de juridiske papirer vil blive behandlet på dit svar. Note: Dette indlæg har til at blive behandlet hurtigst muligt, og hvis du ikke forstår engelsk bedes oversætte til et præcist forstå via: http://babelfish.yahoo.com/ translate_txt? Fr = avbbf-us Tillykke. Med venlig hilsen Barr Hayden G March Phone Number: +44-703-193-0781 Advice Line: +44-703-184-3675 297 Coventry Road Sheldon London DH1 5FJ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske den meget sproglige Lise, som er excellent i tegnsætning og altid har fået MEGEN ros fra sine utallige dansklærere, hun lige burde gennemgå det negerbrev der, så vi alle kan forstå det! Jeg kan næsten ikke vente med at læse den korrekte version.... z043.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste rigtige at gøre er at SVARE på disse breve - klart nok udelukkende med falske oplysninger. Så længe man kan holde dem kørende så spilder man deres tid og får en masse spas ud af det med skriverier frem og tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites