Sannie 10 Anmeld indhold Skrevet January 31, 2009 Hej allesammen. Min kæreste og jeg står i den situation at vi formentlig nok skal flytte tilbage til DK.. Desværre. Er der mulighed for at man kan leje sin andelslejlighed ud privat? Eller er der specielle retningslinjer for det i Sverige? Håber meget i kan hjælpe. Venlig hilsen Sannie og Frank Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 selvf kan man det.. dte er din forening der sätter retningslinier og ofte vil de godkende evt lejer og mange foreninger kräver at man ikke tjener på det men at det bare skal löbe rundt Hej allesammen. Min kæreste og jeg står i den situation at vi formentlig nok skal flytte tilbage til DK.. Desværre. Er der mulighed for at man kan leje sin andelslejlighed ud privat? Eller er der specielle retningslinjer for det i Sverige? Håber meget i kan hjælpe. Venlig hilsen Sannie og Frank Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 har dog hørt det modsætte. At de ikke er så meget for at man lejer dem ud?? men ja det er op til hver enkelt forening og ny lejer skal godkendes hos dem så man kan ikke leje ud til hvem og hver mand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sannie 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 selvf kan man det.. dte er din forening der sätter retningslinier og ofte vil de godkende evt lejer og mange foreninger kräver at man ikke tjener på det men at det bare skal löbe rundt Okay, super. :)' Tak for svaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 har dog hørt det modsætte. At de ikke er så meget for at man lejer dem ud?? men ja det er op til hver enkelt forening og ny lejer skal godkendes hos dem så man kan ikke leje ud til hvem og hver mand. mjaeh mener at hvis man har boet der i et vis tidsrum kan de ikke bestemme om du ka leje ud .. men de kan kräve at skulle godkende lejer og gör det for det meste også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2009 De afhænger af foreningensregler. I har sikkert fået en mappe eller lignende da I flyttede ind, eller også er der en hjemmeside for jeres forening. Her kan I læse reglerne - ellers kontakt foreningen. I vores forening skal man have boet 2 år i lejligheden og opfylde nogle andre betingelser, for at kunne videre udleje. Mener at betingelserne er noget i retning af: - udstationering - sygdom, og derfor må flytte sydpå i en periode - eller andre embedsmæssige flytninger Så I vores tilfælde tror jeg ikke vi kan udleje så nemt, hvis vi bare ville flytte til DK. Men det kan da være at ens forening er til at tale med, hvis man har en god grund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites