Martin_M 10 Anmeld indhold Skrevet January 14, 2009 hos Motorcenter Skurup? Er der nogle butikker, en svømmehal, eller andet hvor man kan få et par timer til at gå? Håber på hurtig respons, da bilen skal til service i morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 http://www.pinkwindowinskurup.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 linket er dødt... eller er det en joke jeg misforstår ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 ja det er en joke......pink window in skurup ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Ja der var da vist også noget om et nudist hotel et sted ude ved Toft? Det kan du måske bruge et par timer på også?:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 lol lol :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Skurup Ingen svømmehal, men butikker er her. Køb evt en avis og besøg konditori centrum, ret afslappende. Eller tag toget til Ystad. Hyggelig by. Eller en tur på biblioteket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2009 Tag en bog og lidt kaffe med? Jeg har de første 5 bøger, jeg gerne ville bruge et par timer sammen med :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Ja der var da vist også noget om et nudist hotel et sted ude ved Toft? Mja, altså det ligger vel 4 km fra mit hus i fugleflugt, 5 km i bil, så der er nu en bid vej :D Det korrekte link er: www.hyltebergagard.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Mja, altså det ligger vel 4 km fra mit hus i fugleflugt, 5 km i bil, så der er nu en bid vej :D Det korrekte link er: www.hyltebergagard.se Så kan du vel se det i din kikkert Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 Det mest spændende at lave i Skurup... ...tag toget til Ystad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites