Jump to content
MC Manden

Køb denne cykel ?

Recommended Posts

Er der andre end mig der er på jagt efter en cykel, og har kigget på denne ? http://www.blocket.se/vi/19566311.htm?ca=23_11_s Vedkomne har haft en anden Avenue og en MTB (ikke mountain bike, men mærket MTB) til salg... Dette er almindelige cykler i DK men absolut ikke i SE. Jeg mener ikke Avenue sælges i SE. Jeg undre mig lidt over at der ikke er noget tlf-nummer eller navn og har egentlig på fornemmelsen at de er hentet i DK. Jeg har forsøgt at skrive til vedkomne men får intet svar. Er der nogle andre der gider prøve ? (jeg spurgte til kvittering i første mail, det kan være det var fejlen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor skulle den være varm.... det er da ikke en super dyr cykel i DK.
Fordi han har haft 2 andre til salg. Også Avenue og en MTB. Ikke de mest almindelige cykler i SE. Det kunne ligne noget der kommer fra Hovedbanen og så bare sat ind i toget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og' date=' det er begge '08 modeller som koster 6-7000DKK fra ny. Jeg får iøvrigt stadig ingen svar fra ham[/quote'] var der ikke et nummer du kunne ringe til.. ellers prøv fra en anden mail og andet navn og se om der kommer svar, og så vent med kvitto til du har kontakt :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
var der ikke et nummer du kunne ringe til.. ellers prøv fra en anden mail og andet navn og se om der kommer svar, og så vent med kvitto til du har kontakt :laugh:
Nope, ikke noget nummer.. og, jeg har skrevet et andet navn og anden email, så må vi se hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og' date=' det er begge '08 modeller som koster 6-7000DKK fra ny. Jeg får iøvrigt stadig ingen svar fra ham[/quote'] Jeg har også skrevet til ham og hørt hvornår den er fra. Det har han ikke svaret på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites