Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet November 8, 2008 Ja, så opdagede jeg lige at det var ved at være tid igen :) er lidt sent ude i år, men mon ik det går alligevel, i har det vel i jeres kalender som en fast aftale :) Det er 4. år vi holder det, så nu er det vist gået hen og er blevet en tradition. Så kom og få et glas Glögg med tilhørende æbleskriver, samt en masse hygge. Som de andre år så holder vi det på første advent, som i år falder d. 30. nov. og tiden er igen kl. 15.00. Husk vi er flyttet så adressen er Sjövagen 35, i Bunkeflostrand. Af hensyn til indkøb, må i gerne lige tilmelde jer, (Gio laver du en tilmeldings liste som du plejer ?) husk at skrive hvor mange i kommer til mig i tråden, hvis den bedre halvdel ik har en profil herinde og selv kan tilmelde sig. Håber på at se en masse igen i år :th2: Seneste tilmelding er d. 25 nov. ( det kan være jeg lukker tilmeldningen før hvis der kommer ligeså mange som der plejer :) ) Med julehilsner Miriam og Michael Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 (Gio laver du en tilmeldings liste som du plejer ?)Done -> http://www.sunddebat.com/debat/calendar.php?do=getinfo&e=28&day=2008-11-30&c=1 :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2008 Tilmeldt! lorup = 2 store og 2 små ...og et tak for invitationen er vel på sin plads :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Hey og tak for invitationen Jeg tager Trolden med - hvis jeg må? ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Hey og tak for invitationen Jeg tager Trolden med - hvis jeg må? ;) Han er velkommen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Klart vi er på! Vi kommer 3. Den ene er dog "selvforsynende" med mad :D Glæder os da det jo plejer at være fantastisk arrangement. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Jo tak. Jeg kommer også. Det er altid så hyggeligt. (Er det til at finde der ud med det offentlige?) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Hej Miriam og Michael Tak for invitationen, Thomas og jeg vil gerne komme og nyde et glas glögg eller 2. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 Vi er skam også klar til at prøve dette meget omtalte arrangement :) Både Rikke og jeg siger tak for invitationen. (Som i, at vi kommer 2 stks. ;)) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2008 (Er det til at finde der ud med det offentlige?) Det er jeg helt sikkert på det er for dem som ved hvordan man gør :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Thygesen +1 (håber jeg.. hun skal lige overbevises) ;-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Jeg vil også meget gerne komme. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 Vi kommer også gerne ( 2 styks ) :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2008 ....det ser ud til jeg ikke skal arbejde, så jeg vil også meget gerne komme :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 2 voksne og 2 børn :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Vi vil gerne komme Så jeg vil gerne tilmelde 2 voksne, 1 barn og en baby (kommer med egne forfriskninger ) Hilsen Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Hej Miriam og Michael, Vi vil også gerne komme alle 3. (Nu skal vi altså se at få hanket op i os selv...) Jeg ved ikke om Søren har sms'et dig så nu tilmelder jeg os lige her. Glæder os til at se Jer (og I andre på debatten :th2:). Smil, Winnie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 (Nu skal vi altså se at få hanket op i os selv...) Smil, Winnie Ja, har snart opgivet jer :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Thygesen +1 (håber jeg.. hun skal lige overbevises) ;-) Hun har da mødt os :) ( hvis det altså er den samme ) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Jeg tillader mig hermed at lukke for flere tilmeldinger. Gio lukker du tråden, igen som du plejer :) Til de nysgerrige så er vi 44 lige nu, hvoraf de 5 er meget små, og de 7 en lille smule større :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Vi (Frederik/Margith) har ogsaa en lille med, maa jeg saa hellere tilfoeje. Han er snart 6 maaneder. Ved ikke, om det rangerer under "meget lille" eller "en smule stoerre"? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Vi (Frederik/Margith) har ogsaa en lille med' date=' maa jeg saa hellere tilfoeje. Han er snart 6 maaneder. Ved ikke, om det rangerer under "meget lille" eller "en smule stoerre"? :)[/quote'] Det er meget lille :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Det er meget lille :) Hvad er vores så? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Hvad er vores så? Ja, Brian nu er han jo ikke så lille vel :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2008 Ja' date=' Brian nu er han jo ikke så lille vel :)[/quote'] Men han er da mindre end 6 mdr :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites