Futz 12 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2008 Normalt syns jeg Lotus biler er lidt kleine og for spartanske i det (not that there is anything wrong with that) Men den nye Evora - den er da for cool (og kommer vist ikke til at koste meget over 500 kg) http://www.lotusevora.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Den har de sgu fået skruet meget godt sammen :) The Evora is named for a city in Portugal about 65 miles east of Lisbon. It gets a Toyota-sourced, Lotus-tuned 3.5-liter V6 engine that produces 276 horsepower. The aluminum-intensive car weighs just under 3,000 pounds and is characterized by asymmetric wheel sizes, a short rear overhang and a long front overhang. Lotus claims 0-to-60-mph acceleration will take less than 5.0 seconds, with a top speed in excess of 160 mph Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 enig.. den glæder man sig til at se men endnu vigtigere.. esprit.. de roder også med en ny version af den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jow tak da...... Synes sgu de har styr på designet... :th2: Latest report from Autocar suggests that the new Esprit will be powered by BMW’s V8 engine. This sounds promising enough, for we know BMW CEO Norbert Reithofer recently said that the Munich-based automaker has intention to sell its engine technologies to other companies. The most likely candidate for the power-train here would be the 4.4 liter V8 in the BMW X6, possibly tuned up to produce over 500bhp. Between 1000 and 2000 units will be built at the company’s home base at Hethel in Norfolk U.K. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Jow tak da...... Synes sgu de har styr på designet... :th2: Latest report from Autocar suggests that the new Esprit will be powered by BMW’s V8 engine. This sounds promising enough, for we know BMW CEO Norbert Reithofer recently said that the Munich-based automaker has intention to sell its engine technologies to other companies. The most likely candidate for the power-train here would be the 4.4 liter V8 in the BMW X6, possibly tuned up to produce over 500bhp. Between 1000 and 2000 units will be built at the company’s home base at Hethel in Norfolk U.K. Ligner den ikke en lambo en kende for meget, eller er det bare mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Esprit'ten ser rigtig fed ud. Jeg kan ikke rigtig finde ud af Evora. Jeg tror jeg skal se 'størrelsen' på den først før jeg kan bedømme den. En skam den ikke står ved siden af nogle andre modeller, så man havde noget at sammenligne med. Umiddelbart er jeg mere til Elise/Exige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2008 Ligner den ikke en lambo en kende for meget' date=' eller er det bare mig :)[/quote'] Tjo tilsat lidt koenigsegg, så er vi ved at være der.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites