Jabbekot 10 Anmeld indhold Skrevet September 19, 2008 Vi skal have en lille lorteunge ;) i februar (vores første) og så tænkte jeg på, om der ar andre, der venter sig omkring dette tidspunkt, her i Oxie? Tror at min kone ville synes at det var rart at ses med andre ind i mellem, når nu hun skal på barsel.. Mvh.. Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2008 Vi skal have en lille lorteunge ;) i februar (vores første) og så tænkte jeg på, om der ar andre, der venter sig omkring dette tidspunkt, her i Oxie? Tror at min kone ville synes at det var rart at ses med andre ind i mellem, når nu hun skal på barsel.. Mvh.. Jakob Prøv den her gruppe http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ og tillykke :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2008 Vi skal have en lille lorteunge ;) i februar (vores første) og så tænkte jeg på, om der ar andre, der venter sig omkring dette tidspunkt, her i Oxie? Tror at min kone ville synes at det var rart at ses med andre ind i mellem, når nu hun skal på barsel.. Mvh.. Jakob jeg skal have endnu et barn til april/maj md.. ;-) er da muligvis interesseret i at mødes... millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites