Jump to content
jamalla

Rettigheder når konen smutter

Recommended Posts

Faktisk så var vi flere der var inde og checke nyt de dage man håbede at høre noget..
Ja' date=' jeg var selv en af dem;)
Har man selv haft det med unger tæt på er det faktisk noget der påvirker en.
Det gælder sgu da også hvis man ikke selv har børn! Selv barnløse kan ha empati:p I min omgangskreds er det ikke første gang en X bliver total psykopat, når forholdet går i opløsning og tager barnet som gidsel. Jeg personligt bliver enorm påvirket af uretfærdighed -uanset hvilken sammenhæng (og det er nok også derfor jeg ikke synes dit indlæg var heeelt i orden:)). Jeg er enig i, at det da ville ha været rart med opdatering med det samme, men det er kun hvad vi kan ønske et sted som her -ikke forvente! Så synes ærlig talt ikke vi kan klantre manden for noget. Lad os "nøjes" med at glæde os på hans vegne og lad vores egne egoistiske forventninger om hvad der hør og bør ligge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad så fremover??? Pyhh det var næsten mere nervepirrende end min krimi jeg er i gang med... Har læst hele tråden idag så fik heldigvis den lykkelige slutning med det samme. Hvad så nu? Hvordan kommer din datter til at se sin mor?? Tør du efter at hun ikke ville udlevere hende sidst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tjah, selvfølgelig skal hun se hendes mor, Jeg ved endnu ikke hvor og hvordan det skal ske. Reglerne siger iøvrigt at når den ene part flytter mere end 50 km væk er det denne som skal stå for alle omkostninger i forbindelse med besøg, så at vi hidtil har mødtes på halvvejen er ifølge min advokat alt for flinkt gjort af mig...... :lol: Men nu må vi se, moderen har ikke ringt eller noget, siden jeg hentede hende, så hun kan jo ikke være alt for interreseret.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites