Gio 23 Anmeld indhold Skrevet August 6, 2008 Umuligt at tilføje nye links, tilsyneladende, i http://www.sunddebat.com/links/browselinks.php?do=newlinks&cutoffdate (www.telia.se er bare et eksempel) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2008 jeg kan slet ikke gå ind på det der links. Don A, du har ikke tilladelse til adgang til denne side. Dette kan der være flere grunde til: men det er måske menigen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2008 jeg kan slet ikke gå ind på det der links. Don A, du har ikke tilladelse til adgang til denne side. Dette kan der være flere grunde til: men det er måske menigen :-)Der kan man bare se! *gg* De er at finde i en boks ude til højre via forum-oversigten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2008 Der kan man bare se! *gg* De er at finde i en boks ude til højre via forum-oversigten. ja skånelinks.. Don A, du har ikke tilladelse til adgang til denne side. Dette kan der være flere grunde til: 1. Din bruger profil har måske ikke tilladelse til at se denne side. Hvis du prøver at redigerer nogle andres post, ved at forsøge at komme ind i det administrative som dette forum indeholder? 2. Hvis du prøver at poste, administratoren kan have banned din profil eller den venter på en aktivering. Log Ud Hjem måske jeg er bannet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2008 måske jeg er bannet Nå ja...det er da derfor! Vi er jo nogle goddamn gunslingers herinde, Steen og jeg :p:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2008 Permissions er rettet, men jeg ved ikke lige hvorfor den ikke kan lide Telia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2008 Permissions er rettet' date=' men jeg ved ikke lige hvorfor den ikke kan lide Telia [/quote'] lækkert, det var en side af sunddebat jeg ikke viste fandtes, men som jeg er sikker på jeg blver glad for :th2::th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites