CAC 10 Anmeld indhold Skrevet July 19, 2008 Jeg søger asap en restuarant med dette så min koreanske svigerfamilie kan smage det inden de tager tilbage til Korea. Jeg havde regnet med Årstiderne, men de holder desværre ferielukket, og nu er jeg lidt lost. Er der nogen der har gode ideer? Er der evt. nogen steder i Tivoli der serverer dette, så kan jeg slå to fluer med et smæk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Formoder de fleste restaurenter har dyrekød :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Formoder de fleste restaurenter har dyrekød :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Ha ha, jeg ved ikke hvad den korrekte betegnelse er. Hedder det bare vildt (kød) såsom hjort måske?? Anyways, gode ideer er velkomne.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Hvorfor ikke lave det selv' date=' der ligger en slagter på amiralsgatan der handler med vildt, han har vist det meste.[/quote'] Yep, I know, det er nu også bare plan B. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2008 Yep' date=' I know, det er nu også bare plan B.[/quote'] Og så er plan B eksekveret. God butik med god service faktisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2008 Restuarant i Malmö med Rensdyrkød eller dyrekød På Bakken i restaurant Tropehaven, der kan du få Vildsvin ad libitum. :-) Og det smager fantastisk. Mener det er små 120 Kr det koster, men er ikke helt sikker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Det är väl inte riktigt säsong för vild nu. Vi gifte oss i september (för många år sen), och då ville vi ha rådjur, men det gick inte, precis av den anledningen. Ren kunde vi dock få, det räknas väl inte som vilt, riktigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Det är väl inte riktigt säsong för vild nu. Vi gifte oss i september (för många år sen)' date=' och då ville vi ha rådjur, men det gick inte, precis av den anledningen. Ren kunde vi dock få, det räknas väl inte som vilt, riktigt.[/quote'] Ja, jeg tror du har ret, hvis tidspunktet havde været anderledes havde det nok været nemmere :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2008 Der ligger en restaurant ved det ny teater (er det ikke det teater som ligger ved vesterbrogade?) som serverer alt muligt vildt; björn, rensdyr, elg osv. det er super godt! Men kan ikke huske navnet, men altså lige ved siden af det teater som ligger på/ved Vesterbrogade:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites