austin 0 Anmeld indhold Skrevet June 29, 2008 Når jeg nu skal krydse den kære Øresundsbro med min MC, hver dag, når en eller anden tåbe ikke har kørt som sindsyg og lukket den pga ulykke. Hvordan håndterer man så det med bizz'en? Har I den i inderlommen eller hur? Austin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Jeg pendler hver dag, men har ingen brobizz. Jeg bruger (vistnok) Bropas ...deres aftaler er noget uklare, og har et Brokort som kun kan bruges i kortbanerne .....til gengæld fungere det helt ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
austin 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Er det ikke dyre end brobizz?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Er det ikke dyre end brobizz??Du kan jo selv se priserne på brons hjemmeside og så regne udfra dit eget behov. Der findes ingen brobizzpendleraftale for mc:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Er det ikke dyre end brobizz?? Tja... det syntes jeg ikke.... 40 x 60kr = 2400kr... Jeg har mulighed for nogle hjemmearbejdsdage, og hvis jeg holder noget ferie/fri i en måned, så er det jo lidt smartere at betale 60kr per tur, end prisen for brobizz, hvis f.eks. kun har 16 ture den måned.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
austin 0 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2008 Takker for svarene. Bropas bestilt. Der er cirka 300 kr at spare ved passet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2008 Har kørt med arbejdsgiverbetalt brobizz i godt et år igennem bizzbanerne uden nogen som helst problemer - når lige ses bort fra en heftig brevudveksling med konsortiet, der til sidst sagde OK, men på eget ansvar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites