CowboyTricks 10 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2008 Hejsa folkens... Jeg er næsten lige flyttet til. Har købt mig en fin lejl i Söderkulla og det er bare top dollar :-) Jeg mangler stadig nogle af de praktiske ting, som f.eks. læge og nu er jeg gået hen og blevet syg. Så nu har jeg virkelig brug for en! Hvordan bærer jeg mig ad med det og er der nogen som kan anbefale en doktor på disse kanter? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Hejsa folkens... Jeg er næsten lige flyttet til. Har købt mig en fin lejl i Söderkulla og det er bare top dollar :-) Jeg mangler stadig nogle af de praktiske ting, som f.eks. læge og nu er jeg gået hen og blevet syg. Så nu har jeg virkelig brug for en! Hvordan bærer jeg mig ad med det og er der nogen som kan anbefale en doktor på disse kanter? På forhånd tak.Du tilhörer den vårdcentral (lägehus) der er tilknyttet dit område. Du kan ringe til sjukvårdsrådgivningen og få oplyst hvilket på + 46 771 11 77 00 (eller 1177 hvis du har svensk tlf). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites