Jump to content
Buddha

08:45 på broen - part deux

Recommended Posts

Og det ved du med samme sikkerhed som GIO så min bil over broen????
Jeg troede den diskussion var overstået? Jeg ved hvad jeg så. At du så vælger at benægte sætter os jo så i et limbo. Men der er jo ingen grund til at tærske mere langhalm på historien, efter min mening. Men du er åbenbart af en anden opfattelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad faen sker der lige her ?? Hvorfor er det Brian som kører på broen hver gang det er noget med fart ?? Hvis han ikke har kørt der på det tidspunkt, så har han vel ikke kørt der på det tidspunkt !! Det kan da ikke være rigtig man skal komme med beviser og så tror folk ikke på en alligevel. Men GIO har nok de bedste øjne i verden, og det er bare sådan det er... ?? Meget meget underligt synes jeg, men det er bare min mening... -Kress...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men GIO har nok de bedste øjne i verden' date=' og det er bare sådan det er... ??[/quote']Jeg skriver jo ikke sådan et indlæg, medmindre jeg er sikker i min sag. At det så er påstand mod påstand må vi leve med. Jeg behøver ikke "opfinde" slige sager. Det ser jeg ingen grund til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skriver jo ikke sådan et indlæg' date=' medmindre jeg er sikker i min sag. At det så er påstand mod påstand må vi leve med. Jeg behøver ikke "opfinde" slige sager. Det ser jeg ingen grund til.[/quote'] Du ved hvad du så, ja ja den har jeg fanget !! -Men der findes andre som kører rs6, og efter som der kom skrift bevis fra Brian så kan vi jo kun gå ud fra han har ret og ikke dig. -Kress...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du ved hvad du så' date=' ja ja den har jeg fanget !! Men der findes andre som kører rs6[/quote']...med Brians nummerplade påmonteret!? Næppe.Jeg orker ikke at dissekere tråden igen - og slet ikke på det her tidspunkt. Er alting virkelig sort og hvidt for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og efter som der kom skrift bevis fra Brian så kan vi jo kun gå ud fra han har ret og ikke dig. ...
Jeg har ikke skrevet i tråden før, da den er pænt langt ude, men .... Brian har bevist han kørte over broen omkring kl 6-7 om morgen, da han havde en aftale med et audi værksted. Han skriver også at han havde et kundemøde senere. Det forekommer slet ikke for dig at han KUNNE ha' glemt noget derhjemme, så han blev nødt til at køre hjem og skynde sig tilbage til DK ? Der er ikke bevis for en pind og jeg tror faktisk på Gio når han disker op med nummerplade osv osv....og, når Brian's forklaringer er så tynde "jeg kører i starlet" osv osv....ja, så bliver man nok en anelse mistænksom. Jeg ved ikke hvem der har gjort hvad, og jeg er hamrende ligeglad....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot.... På trods af beviser for min færden den morgen, så begynder folk at spekulere om jeg kørte retur til Sverige for at hente noget jeg havde glemt.....:laugh: I er bare HELT ude på Lars Tyndskids marker og i væver jer ind i alle mulige forklaringer..... ;) Skal vi lige slå sømmet i GIO's troværdighedskiste og gøre alle hans tro følgesvende til grin samtidigt???? Det tror jeg nok vi skal...... Billedet under tager også d. 17 med, hvor jeg slet ikke kører over.... Dette for at vise at der er kontinuitet, således der ikke er manipuleret med billedet. Gio...... Prøv det her...www.synoptik.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Brian...jeg så din bil. Basta. Om DU så kørte i den, eller det var julemanden...er egentlig begyndt at rage mig en papand. I kører åbenbart begge med hovedet under armen. Forklar mig hvordan jeg kan kende til din nummerplade, når jeg aldrig har set din bil før!? Næste beskyldning bliver vel noget med konspirationsteorier o.l., og at jeg sikkert har fåt den oplyst "af en anden", og pladder-pladder-fnidder-fnidder :rolleye: Jeg har ikke nogle fancy billeder eller udskrifter der kan underbygge min påstand yderligere, andet end det der allerede er postet og skrevet. Det kan godt være DU ikke kørte over i din Audi på omtalte tidspunkt. Men så synes jeg du skal tjekke op på hvem der gjorde. For der er ingen tvivl - det var din bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig er der vel trukket rigeligt med veksler på denne debat, men jeg er alligevel - af hensyn til min egen irriterende nysgerrighed - nødt til at spørge: Hvis du kører over kl. 10.57 til en aftale kl. 7.30 - var det så ikke mere relevant, når det nu skete den 16., at få printet af den 15. med, hvis der skal modbevises både det ene og det andet - når nu den 17. er dagen EFTER den påståede hændelse?

Næææ, jeg har skam været bag rattet af bilen hele dagen.... Havde en aftale med en SMC mekker kl 07.30 i Gladsaxe.... Og så med Anders fra bygbil.dk omkring kl 10 på generatorvej....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På trods af beviser for min færden den morgen, så begynder folk at spekulere om jeg kørte retur til Sverige for at hente noget jeg havde glemt.....:laugh: ... Billedet under tager også d. 17 med, hvor jeg slet ikke kører over.... Dette for at vise at der er kontinuitet, således der ikke er manipuleret med billedet.
Nå, jeg var egentlig færdig med den her diskution, men så åbenbart alligevel ikke :) Brian, jeg er helt med på, at det kan være svært at bevise noget man ikke har gjort ... Og du har i øvrigt overhovedet heller ingen pligt til det. MEN når du nu så alligevel vælger at gøre det, kunne det være smart at komme med brugbare beviser. Først at poste et billede, der viser aktiviteten op til 8:15, og derefter et billede, der viser aktiviteten efter kl. 10:57, så giver jeg ikke meget for kontinuitets-, og anti-manipulations-finterne. Det havde ikke været så svært, at tage hele d. 16 og vise i stedet ... Det er den dag vi snakker om. Alternativt, kunne du bare svare på spørgsmålet, stillet i http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147367&postcount=65 . Tror du overså post'en ?!? ;) Nå, men nu er jeg altså færdig her. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør vi da bare.....:) Men husk at 10.57 er i retning MOD Sverige....Efter at jeg har været i DK!

Egentlig er der vel trukket rigeligt med veksler på denne debat' date=' men jeg er alligevel - af hensyn til min egen irriterende nysgerrighed - nødt til at spørge: Hvis du kører over kl. 10.57 til en aftale kl. 7.30 - var det så ikke mere relevant, når det nu skete den 16., at få printet af den 15. med, hvis der skal modbevises både det ene og det andet - når nu den 17. er dagen EFTER den påståede hændelse?[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:sick:Ja Gio.....Det undrer jo også mig at du kan min nr plade, når du aldrig har set min bil???? Og alligevel var du helt sikker på at det var mig og min bil du så??? Så er den jo ikke sværere end at du kan huske min nr plade, da du jo lige har sagt at du aldrig har set den..... Og ligger svaret så ikke gravet ned her???? At du så beviser du kan HUSKE den og dermed forsøger at svine mig til, på trods af mine beviser for det modsatte???? Du siger det var min bil med sikkerhed, men du har aldrig set den??? Men kan altså HUSKE min nrplade......:laugh: Jaja......Så er den vel ikke så meget længere hva'.......:rolleye:

Brian...jeg så din bil. Basta. Om DU så kørte i den, eller det var julemanden...er egentlig begyndt at rage mig en papand. I kører åbenbart begge med hovedet under armen. Forklar mig hvordan jeg kan kende til din nummerplade, når jeg aldrig har set din bil før!? Næste beskyldning bliver vel noget med konspirationsteorier o.l., og at jeg sikkert har fåt den oplyst "af en anden", og pladder-pladder-fnidder-fnidder :rolleye: Jeg har ikke nogle fancy billeder eller udskrifter der kan underbygge min påstand yderligere, andet end det der allerede er postet og skrevet. Det kan godt være DU ikke kørte over i din Audi på omtalte tidspunkt. Men så synes jeg du skal tjekke op på hvem der gjorde. For der er ingen tvivl - det var din bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:sick:Ja Gio.....Det undrer jo også mig at du kan min nr plade, når du aldrig har set min bil???? Og alligevel var du helt sikker på at det var mig og min bil du så??? Så er den jo ikke sværere end at du kan huske min nr plade, da du jo lige har sagt at du aldrig har set den..... Og ligger svaret så ikke gravet ned her???? At du så beviser du kan HUSKE den og dermed forsøger at svine mig til, på trods af mine beviser for det modsatte???? Du siger det var min bil med sikkerhed, men du har aldrig set den??? Men kan altså HUSKE min nrplade......:laugh: Jaja......Så er den vel ikke så meget længere hva'.......:rolleye:
Du ved jo Gio havde "travlt" med at rode med papir og blyant, da han så den pågäldende bil, så mon ikke han tog nummeret og derefter slog den op på vägverket hvorpå han fandt ud af indehaverens navn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rettelse.....Det kan man så godt.....:)

Du ved jo Gio havde "travlt" med at rode med papir og blyant' date=' da han så den pågäldende bil, så mon ikke han tog nummeret og derefter slog den op på vägverket hvorpå han fandt ud af indehaverens navn?[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:sick:Ja Gio.....Det undrer jo også mig at du kan min nr plade' date=' når du aldrig har set min bil????[/quote']Stop så det ordkløveri! Scenarie: Audi RS6 kommer væltende i overhalingsbanen - jeg noterer registreringsnummeret - jeg tjekker op mod VV.se da jeg er hjemme - og, se bare...den er registreret til en vis herre i Vellinge. Stop dit pladder med ditten og datten. Jeg har aldrig set din bil før. Jeg har aldrig set din nummerplade før. Jeg har hørt dig omtale din bil på debatten. Thats it. Du gør dig selv mere og mere til grin, jo længere du trækker den her diskussion ud. Jeg havde faktisk afsluttet den tidligere - men du vælger at genoplive den...sågar i to forskellige tråde. Skal jeg endelig komme med en konklusion også, så er det at du elsker at provokere og debattere - for provokationen og din egen moro´s skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan man ikke længere.....;) Det kræver at man slår sig sammen med en bilhandler eller anden der har udvidet beføjelser hvad angår oplysninger om køretøjer.
Men SMS-servicen virker stadig fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...