Nulla 10 Anmeld indhold Skrevet February 7, 2008 Idag er der FRI HASH...............tillykke med dagen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 øhhh what??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Det lyder som om du allerede har benyttet tilbuddet lidt for meget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 AArrggg hvor er lige jeres humor henne............. hsahirf har fødselsdag i dag, stav hans navn bagfra !!!! Og nej har ALDRIG røget hash, hvis du gerne vil vide det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 AArrggg hvor er lige jeres humor henne............. hsahirf har fødselsdag i dag, stav hans navn bagfra !!!! Og nej har ALDRIG røget hash, hvis du gerne vil vide det Ja, Nulla, jeg synes nu, den er lidt langt ude. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Uanset om I ryger tjald eller ej - så skal Henrik da lige have en fødselsdagshilsen herfra! [ATTACH]1881[/ATTACH][ATTACH]1882[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Ja! Til lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 1000 tak alle er også blevet fejret over al forventning på det ny job (startede i fredags): fødselsdagssang af ca. 50 mennesker til personalemøde - tro på jeg blev rød i hovedet LOL:flov:, gave og kage+paradisis i afdelingen senere, for så at slutte af med at komme od til min bil og finde en 5 cm lang skrue i det ene dæk - gået skråt ind, så det ikke kunne lappes=2 nye dæk á 1250,- crappy happy birhtday Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 ...gået skråt ind' date=' så det ikke kunne lappes=2 nye dæk á 1250,- crappy happy birhtday [/quote'] Skruen var måske så lang den gik helt over til dækket på modsatte side? Men tillykke med føsdawn :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 Ja men så tillykke da - om det så er i en koger eller ej ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 tak igen Skruen var måske så lang den gik helt over til dækket på modsatte side? nej, men den var gået skævt igennem og lavet en flænge på 1-1½ cm istedet for bare et hul, han ville gerne lappe det men mente ikke det ville holde og da jeg ikke kan sige mig fri for lejlighedsvis at passere, hvad skal vi sige diplomatisk, 140km/t LOL, ville det sku være et skidt sted at spare? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites